Notes de premsa
L’Agència Reus Promoció explora nous mercats turístics al Japó i Corea del Sud
L’Agència Reus Promoció participa aquesta setmana en una acció de comercialització turística a Japó i Corea del Sud organitzada per Turisme de Catalunya per promocionar els atractius turístics de la ciutat de Reus, especialment el Gaudí Centre, el Modernisme, la cultura i el comerç.
L’Agència Reus Promoció ha estat convidada per l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat a participar en dos workshops que tindran lloc els dies 29 i 31 d’octubre, a Seül i Tòquio respectivament, per donar a conèixer l’oferta de turisme cultural més destacada de Catalunya.
El Gaudí Centre, l’estreta vinculació de Reus amb l’arquitecte Gaudí i el patrimoni Modernista de la ciutat són els principals atractius pels quals l’Agència Catalana de Turisme ha convidat Reus per participar en aquesta acció de comercialització dirigida als principals touroperadors japonesos i coreans que organitzen viatges a Catalunya.
L’Agència Reus Promoció és amb Turisme de Barcelona, l’únic organisme que representa l’oferta turística global de ciutat, ja que la resta dels 9 participants catalans són representants d’empreses turístiques.
En paraules de la regidoria de Promoció Econòmica, Alicia Alegret: «Reus Promoció aprofita el potencial i el prestigi que tenen la figura i l’obra de Gaudí en el mercat asiàtic amb l’objectiu d’explorar les possibilitats turístiques que representen aquests nous mercats per a la ciutat de Reus. La gran majoria dels 140 touroperadors que participaran en aquests dos workshops coneixen i programen la visita a Barcelona, esdevenint la visita a Reus un complement a la seva estada a la ciutat comtal».