Notes de premsa

L'Ajuntament de Reus obre un servei d'assessorament i d'atenció directa als comerciants de la ciutat

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 7/12/2009

gidoria de Comerç i Promoció de l’Ajuntament de Reus ha posat en marxa el nou servei d’atenció al comerciant. El nou servei es crea com a resposta de la Regidoria als suggeriments del sector, què havien manifestat, a través dels seus representants, la necessitat de crear un sistema que apropés l’administració municipal al comerciant, assessorant sobre les gestions i els tràmits que els establiments han de realitzar a l’Ajuntament.

Aquest servei, que coordina el Patronat Municipal de Turisme i Comerç, desenvoluparà una tasca informativa sobre qüestions pràctiques, dubtes i problemes que poden sorgir durant la tramitació a l’Ajuntament de qüestions relacionades amb el comerç. La informació sobre la creació del nou servei s’ha enviat a tots els comerciants de la ciutat amb la col·laboració de la Unió de Botiguers.

L’atenció al comerciant es porta a terme a les dependències del Patronat Municipal de Turisme i Comerç (raval de Robuster, 43, 3r) i els comerciants s’hi poden adreçar presencialment de dilluns a divendres en horari de 9:00 h a 14:00 h o bé trucant al telèfon d’atenció al comerciant, el 977 010 669.

Amb la creació d’aquest servei, la Regidoria de Comerç vol millorar l’atenció al sector comercial, donant un tracte més personalitzat als botiguers, i posant un interès especial en la gestió de les queixes.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.