Notes de premsa
L'Ajuntament de Reus obre un servei d'assessorament i d'atenció directa als comerciants de la ciutat
gidoria de Comerç i Promoció de l’Ajuntament de Reus ha posat en marxa el nou servei d’atenció al comerciant. El nou servei es crea com a resposta de la Regidoria als suggeriments del sector, què havien manifestat, a través dels seus representants, la necessitat de crear un sistema que apropés l’administració municipal al comerciant, assessorant sobre les gestions i els tràmits que els establiments han de realitzar a l’Ajuntament.
Aquest servei, que coordina el Patronat Municipal de Turisme i Comerç, desenvoluparà una tasca informativa sobre qüestions pràctiques, dubtes i problemes que poden sorgir durant la tramitació a l’Ajuntament de qüestions relacionades amb el comerç. La informació sobre la creació del nou servei s’ha enviat a tots els comerciants de la ciutat amb la col·laboració de la Unió de Botiguers.
L’atenció al comerciant es porta a terme a les dependències del Patronat Municipal de Turisme i Comerç (raval de Robuster, 43, 3r) i els comerciants s’hi poden adreçar presencialment de dilluns a divendres en horari de 9:00 h a 14:00 h o bé trucant al telèfon d’atenció al comerciant, el 977 010 669.
Amb la creació d’aquest servei, la Regidoria de Comerç vol millorar l’atenció al sector comercial, donant un tracte més personalitzat als botiguers, i posant un interès especial en la gestió de les queixes.