Notes de premsa
L’Oficina de Turisme compta amb un nou espai de promoció i venda de productes relacionats amb Reus
«Taste Gaudí» és nom del nou espai situat a la zona d’atenció als visitants de l’Oficina de Turisme i del Gaudí Centre i que té com a objectiu promocionar una selecció de diferents de productes relacionats amb la gastronomia local i amb la ciutat de Reus. En aquesta ubicació, es vol aprofitar l’important fluxe de persones que passen per l’equipament per donar a conèixer els productes típics de la ciutat. Durant l’any 2013, un total de 140.000 van passar per l’Oficina de Turisme, entre usuaris de l’Oficina de Turisme i visitants al Gaudí Centre.
La regidora de Promoció Econòmica, Alícia Alegret, afirma que «amb aquest nou espai dotem de més contingut el Gaudí Centre com a porta d’entrada a l’oferta turística integral de la ciutat i a l’activitat econòmica vinculada. A l’oferta de patrimoni, cultura, comerç i de restauració, ara hi sumem la promoció dels productes típics de la ciutat».
Els visitants del Gaudí Centre podran identificar els productes gastronòmics més vinculats a Reus i podran adquirir vermut, vi, oli d’oliva verge extra DOP Siurana, fruita seca i Menjablanc. L’espai també inclou llibres sobre el patrimoni modernista de Reus i espelmes amb motius inspirats en Gaudí i el Modernisme de Reus.
Les empreses que inicialment participen en aquesta iniciativa són Miró Salvat, Unió Corporació Alimentària, Menjablanc de Reus, Pragma edicions i el Taller Baix Camp. L'Agència Reus Promoció manté les portes obertes a que altres empreses que comercialitzin productes típics de la ciutat puguin participar en la selecció del Taste Gaudí.
El model del nou espai «Taste Gaudí» s’inspira en els espais de promoció de productes típics que és habitual a les oicines de turisme de França.