Notes de premsa
Mas Carandell organitza un seminari d’Aplicacions de la impressió 3D al sector industrial
Aquest dimecres, 26 de novembre, de 12:00 a 14:00 h, Mas Carandell organitza a les seves instal·lacions un seminari d’Aplicacions de la impressió 3D al sector industrial, que anirà a càrrec d’Adrián Garcés i Vasil Nikolaev, professionals experts de l’àrea de formació i de la d’I+D respectivament de l’empresa TecnoEspai, dedicada a la fabricació digital i la impressió 3D.
Durant els últims anys la impressió 3D s'ha convertit en una tendència a l'alça dins del sector tecnològic. Fins i tot hi ha diferents tipus d'impressores 3D a l'abast de qui les vulgui comprar.
Segons els regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Marc Arza, la finalitat de l’organització d’aquest acte és mostrar, mitjançant exemples senzills i originals, les possibilitats que obre aquesta tecnologia al sector industrial, donar a conèixer el seu funcionament i explicar de quina forma la seva utilització permet proporcionar més visibilitat a les empreses.
L’esdeveniment és obert a totes les persones interessades i la inscripció, sense cost, es pot formalitzar a l’adreça [email protected] o bé al telèfon de Mas Carandell 977 010 850.
Aquesta iniciativa es desenvolupa dins del cicle de jornades pel desenvolupament econòmic i social de Mas Carandell i és subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc del Projecte Treball als Barris i cofinançada pel Fons Social Europeu.