Notes de premsa
Nova campanya de promoció comercial de l’Agrupació d’Interès Econòmic Reus Centre per la tardor-Nadal 2005
us enganxen! Enganxa’t al Tomb!” Aquest és el lema de la campanya de promoció comercial que ha engegat l’AIE Reus Centre. Des del 21 de novembre fins el 14 de desembre tots els establiments que actuen conjuntament sota la marca “el Tomb de Reus” repartiran més de 100.000 butlletes amb premis entre els seus clients.
Totes les butlletes “rasca-rasca” obsequiades tenen premi: invitacions, descomptes i fins a 22.000 euros en vals de compra repartits en premis de 20, 50 i 100 euros (que es podran convertir en vals de compra de 10 euros a l’Oficina de Turisme de Reus, situada al carrer de Sant Joan, 34).
Es tracta d’una campanya amb un pressupost total de 32.000 euros, en la que participen 310 establiments associats, situats al vuit comercial de la ciutat. Aquesta és una nova activitat de dinamització comercial, que amb la marca d’identitat de promoció comercial del centre “El Tomb de Reus” han impulsat conjuntament les quatre entitats de l’AIE: l’Ajuntament de Reus, la Cambra de Comerç de Reus, Reus Comerç per a Tothom i la societat el Tomb de Reus. L’objectiu és estimular les vendes comercials prenadalenques i incentivar l’activitat comercial dels establiments a les portes de Nadal.