Notes de premsa
Nova edició dels cursos d’atenció als clients russos
La Unió de Botiguers de Reus amb la col·laboració de l’agència de Reus Promoció organitzen, per quart any consecutiu, els cursos d’atenció als cliens russos. La iniciativa respon a la voluntat de millorar l’atenció comercial als turistes russos que visiten la ciutat. El curs està dirigit als propietaris i dependents d’establiments comercials i de serveis de la ciutat de Reus.
Enguany, com a novetat, es realitzaran dues edicions d’aquests cursos a la Unió de Botiguers. La primera s’inicia el proper 25 de febrer i finalitzarà el proper 1 de març, i ja hi ha apuntades un total de 20 persones. La segona edició es produirà entre el 4 i el 8 de març, entre les 19:00 i les 21:00 h, per adaptar-se als horaris dels comercials, i ja s’hi han inscrit fins a 15 persones, i encara hi ha places disponibles.
Un total de 150 alumnes han realitzat aquests cursos d’atenció al client rus durant les darreres edicions. La presidenta de la Unió de Botiguers, Leonor Bartolí, es mostra molt satisfeta dels resultats, i recorda que «Reus va ser capdavanetra en la prestació d’aquest servei. Des de fa quatre anys portem a terme aquest servei, i l’alta demanda que tenim ens demostra que ha estat una gran iniciativa.»
L’agència de Reus Promoció col·labora en l’execució dels cursos, i elabora i imparteix els continguts que fan referència al perfil del turista rus, les necessitats, costums i hàbits de consum que té. La regidora de l’àrea de Promoció Econòmica, Alícia Alegret, considera que «cal donar suport a iniciatives com aquestes que tenen l’objectiu de millorar l’atenció als clients i visitants de Reus. Els nostres botiguers són una part inidspensable de la promoció de la ciutat, i la seva formació és un element bàsic perquè continuem sent capdavanters en l’àmbit comercial.»