Notes de premsa
Nova sessió del cicle de concerts didàctics familiars amb el trio “Scordatura”
Aquest dissabte, 14 de febrer, a les 12:00 h, arriba una nova sessió del cicle musical “Concert didàctic familiar”, que es realitza al Centre de Lectura amb el suport de la regidoria d'Ensenyament i Política Lingüística. En aquesta ocasió actuarà el trio de cordes “Scordatura”.
Els concerts familiars proposen una aproximació amena dels infants a la música clàssica a través de sessions on es presenten melodies conegudes i es presenten els instruments musicals i les seves característiques. També s'expliquen aspectes relacionats amb la història de la música, dels instruments, dels compositors i de les peces que s'interpreten i s'afavoreix la participació de les famílies assistents. El cicle és promogut per l'Escola de Música del Centre de Lectura, que dirigeix Anton Colom, i s'organitza amb la col·laboració de la regidoria d'Ensenyament i Política Lingüística de l'Ajuntament de Reus.
Els concerts familiars es fan a la sala d'actes del Centre de Lectura (carrer Major, 15) i el preu de l'entrada és de 5 euros. Els alumnes de les escoles de Reus poden fer ús de la promoció 2x1, que permet l'accés de dues persones al preu d'una.