Notes de premsa
Obert el concurs per a la imatge de la CCCReus 2017
La regidoria de Cultura i Joventut de Reus ha convocat el concurs per seleccionar la marca destinada a identificar la imatge “Reus, Capital de la Cultura Catalana 2017” i per donar-li promoció. El concurs està obert a la participació de qualsevol persona, física o jurídica, que podrà presentar una única proposta original i inèdita.
Les idees s'hauran de presentar a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Reus i hi haurà un jurat qualificador constituït per diferents experts nomenats per la regidoria de Cultura i Joventut, entre els quals hi ha tècnics municipals i també representants de l'Escola Taller d'Art de Reus, la Universitat Rovira i Virgili, i finalment, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.
Es valorarà la qualitat gràfica, l'adequació als valors de “Reus Capital de la Cultura Catalana 2017” pel que fa al suport a la Projecció de Ciutat, cultura, turisme i patrimoni, i que no suposi cap manca de respecte vers la ciutat i la seva cultura, i finalment, l'optimització de recursos gràfics i de producció.
El jurat, que pot declarar el premi desert, emetrà un veredicte inapel·lable. S'estableix un únic premi a la proposta guanyadora de 1.500 euros. La marca premiada passarà a ser propietat de l'Ajuntament de Reus, que n'adquireix els drets d'explotació, distribució, divulgació, comunicació pública i reproducció de la marca per tal d'aplicar-la als diferents elements de cartelleria, programes i altres elements de publicitat o marxandatge que es derivin de la realització de la promoció de la Capitalitat de la Cultura Catalana per a la ciutat de Reus l'any 2017.