Notes de premsa
Primera campanya de rebaixes del sector comercial de Reus orientada als turistes de la Costa Daurada<br />
t divendres 2 de juliol arrenca la primera campanya específica de rebaixes del sector comercial de Reus adreçada als turistes que visiten la Costa Daurada. Sota l’eslògan genèric «Reus, la ciutat de les botigues», la campanya vol servir per presentar el gran atractiu comercial de la ciutat en una època d’especial dinamisme com és la de les rebaixes.
De fet el disseny de la campanya és impactant, utilitzat com imatge la model reusenca i «personal shopper» Sílvia Massó. A més a més dels suports tradicionals publicitaris també s’han editat 30.000 fulletons informatius en sis idiomes (català, castellà, anglès, francés, alemany i rus) que es distribuiran estratègicament en diversos emplaçaments turístics i hotels de la Costa Daurada.
Destacar també que la Campanya ha estat possible gràcies a la suma d’esforços dels integrants del Consorci Reus Vitalitat Gaudí –Ajuntament i Cambra de Comerç- i les principals associacions de comerciants de la ciutat com la Unió de Botiguers, el Tomb de Reus i l’Eix Comercial dels Passejos.
Aquesta campanya servirà per potenciar una campanya comercial determinant pels comerços de la ciutat atenent que es calcula que el període de rebaixes genera un gran volum econòmic de la facturació anual dels establiments.
El Consorci Reus Vitalitat Gaudí es va crear per la promoció comercial, turística i cultural de la ciutat, amb la participació de la Cambra de Comerç, l'Ajuntament de Reus i altres entitats i associacions interessades en la promoció i el desenvolupament de Reus en aquests àmbits. Els seus objectius són proposar accions per atraure la demanda en aquests camps i consolidar l'existent, potenciar la imatge de Reus com a destinació turística, comercial, cultural i de negocis, posicionar la ciutat en el context nacional i internacional i impulsar els sectors econòmics vinculats al turisme i al comerç.
Les passades festes de Nadal, el Consorci va iniciar la seva col·laboració amb la campanya «Bones festes, bones compres», amb tres sortejos de vals de 5.000 euros en compres als establiments de la ciutat.