Notes de premsa
Via Pública arranja un solar de 7.500m2 davant de l'Hospital Sant Joan
La regidoria de Via Pública ha arranjat un terreny d’uns 7.500 m2 a l’avinguda de Josep Laporte, just davant de l’Hospital Sant Joan que pot ser utilitzat per a l’aparcament de vehicles dels usuaris tant del centre sanitari com de la resta d’equipaments i serveis de la zona del parc tecnològic.
Les obres, que han tingut un cost aproximat de 7.000 euros, han consistit en la neteja i sanejament del terreny, així com el seu condicionament i l’anivellament. Així mateix, s’hi ha realitzat tasques de protecció de les instal·lacions elèctriques i de millora dels elements de jardineria.
Hipòlit Monseny, regidor de Via Pública, afirma que «les obres s’emmarquen en la voluntat política del govern de Reus d’ordenar i sanejar l’entorn dels equipaments del parc tecnològic per fer-los més còmodes i atractius per als seus usuaris».
El solar arranjat, situat al sector H-11, és de propietat municipal una vegada aprovada la reparcel·lació del sector, i està pendent d’urbanització. El condicionament del terreny forma part de les obres de manteniment que la regidoria de Via Pública porta a terme a l’entorn de l’Hospital, una vegada recepcionades les obres d’urbanització dels espais públics que l'envolten.