Notes de premsa

REDESSA posa en marxa un servei de coworking per a professionals que vulguin compartir espais i reduir despeses

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 10/02/2010

cietat pública REDESSA ha posat en marxa un nou servei anomenat Coworking. Es tracta d’un espai de treball comú adreçat a professionals i que els permet accedir a serveis compartits cosa que els representa un estalvi de despeses. Aquesta fórmula, a més, afavoreix l’intercanvi d’experiències i l’establiment de sinergies empresarials.

Al complex empresarial de REDESSA s’ha habilitat un espai de 30 metres quadrats. Els usuaris tenen un espai de treball compartit, dotat de connexió a internet per sistema wifi i que dóna opció a accedir a serveis de REDESSA com ara sales de reunions, fotocopiadores, faxs o escàner i la possibilitat de fixar-hi el domicili social de l’empresa.

Un dels avantatges més importants per als usuaris és l’oportunitat de treballar en un lloc on poder establir relacions comercials amb altres empresaris i professionals, on poder compartir experiències i coneixements i cooperar amb altres persones que es trobin en una situació similar. El fet d’estar a casa treballant genera entre aquest col·lectiu una visió més reduïda de la tasca que duen a terme, i és aquí on el coworking el pot ajudar ja que es comparteixen idees, es gaudeix de companyia i, fins i tot, es pot prendre un cafè plegats. El fet de tractar-se d’un espai de treball comú, les despeses necessàries pròpies d’una oficina es veuen reduïdes considerablement, permetent d’aquesta manera un flux d’emprenedors idoni per a la bona pràctica del coworking.

La ubicació al Complex Empresarial de Redessa permet als usuaris beneficiar-se i gaudir de les diferents activitats que es duen a terme, destinades a afavorir, entre altres aspectes, la interrelació i la formació en gestió empresarial.

El coworking s’ha dissenyat per a usuaris de perfil divers: professionals i autònoms independents, investigadors, comercials, escriptors, empreses en fase inicial d’activitat, empreses foranes que volen realitzat estudis d’implantació al territori ...

L’espai de coworking és obert de dilluns a divendres de 8:30 h a 20:00 h. Els preus varien en funció de l’ús que se’n fa, que pot ser un ús puntual, per hores o per dies. A tall d’exemple, accedir-hi puntualment un dia a mitja jornada té un cost de 10 euros o fer-ne un ús habitual té un cost de 140 euros al mes. Els usuaris a temps complet o per dies fixos a la setmana tenen garantida la disponibilitat d’espai. En la resta de casos l’accés a l’espai es fa en funció de reserva prèvia o de disponibilitat.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.