Notes de premsa
Reus busca nous mercats turístics entre els visitants russos d’alt poder adquisitiu
L’Agència de Promoció de Ciutat rep aquest dissabte 18 de gener una delegació de l’empresa Sol-VIP Travel, especialitzada en el disseny de paquets turístics fets a mida per al turisme VIP, especialment rus, i d’alt poder adquisitiu. El programa de la jornada preveu mostrar el ric patrimoni Modernista (Pavelló dels Distingits de l’Institut Pere Mata, Casa Navàs, Casa Gasull, Gaudí Centre), i comercial de la ciutat, i vincular-lo amb els productes gastronòmics de qualitat com l’oli i el vermut de Reus.
La vista forma part de l’estratègia de Reus Promoció de buscar nous perfils i nous mercats turístics. La regidoria de Promoció Econòmica, Alícia Alegret, afirma que «a singularitat d’aquesta agència russa és que ens permet posicionar la ciutat de Reus en un nou segment de turisme rus molt especialitzat, d’alt poder adquisitiu, i que pot obrir noves oportunitats per al teixit econòmic de la ciutat vinculat al sector turístic».
Paral·lelament a la recerca de nous perfils del turisme rus, l’Agència Reus Promoció manté l’estratègia d’explorar mercats turístics ara per ara minoritaris a la ciutat com és l’asiàtic.