Notes de premsa
Reus Promoció col·labora amb el web BuscounChollo.com per fer incrementar les pernoctacions a la ciutat
L’Agència Reus Promoció col·labora amb el portal web d’ofertes de viatges per Internet www.buscounchollo.com, amb seu a les instal·lacions municipals de TecnoRedessa, en el marc del nou pla de promoció i comercialització que l’organsime autònom de l’Ajuntament de Reus porta a terme per buscar nous mercats a través de les noves tecnologies i les accions en línia.
L’objectiu de Reus Promoció és aprofitar el gran posicionament que www.buscounchollo.com té en la venda de viatges per Internet per promoure la pernoctació de turistes a la ciutat. Amb aquesta acció es vol arribar especialment al públic estatal.
La col·laboració de Reus Promoció se centra en fer d’enllaç entre els hotelers de la ciutat i l’empresa per nodrir el lloc web d’ofertes, que alhora facin promoció dels principals reclams turístics de la ciutat: patrimoni, cultura, compres i vermut.
L’oferta promou la pernoctació a la ciutat incloent l’entrada per visitar el Gaudí Centre i l’Institut Pere Mata. Actualment, les dates disponibles de les ofertes al lloc web són: del 9 de febrer al 24 de març, del 26 de març al 12 d’abril, del 18 al 27 d’abril, de l’1 al 9 de maig, del 21 de maig al 23 de juny i del 25 al 30 juny.
Fins al moment, l’oferta ha assolit 75 reserves per a 161 persones que pernoctaran als hotels de la ciutat, amb un volum facturat de 5.959 euros. Un total de 2.535 persones han visualitzat la descripció de l’oferta.
www.buscounchollo.com
Buscounchollo.com és una marca propietat de Viajes Para Ti. S.L.U, una empresa creada el 2002 i ubicada a Reus. El projecte empresarial neix amb la marca Esquiades.com, que actualment ha portat més de 100.000 esquiadors a gaudir de la neu a Espanya, França i Andorra. El 2010 apareix la marca “Busco un chollo”, amb l’objectiu d’oferir ofertes de viatges a preus molt reduïts. El lloc web registra 15 milions de visites, i la seva aplicació per a dispositius mòbils més d’1 milió de descàrregues i 11,5 milions de visites. Fins al moment, l’empresa ha gestionat aproximadament 1 milió de pernoctacions i unes 76.000 opinions de clients.