Notes de premsa

Seminaris tècnics sobre la planificació i gestió de la mobilitat

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 28/02/2008

a de Medi Ambient, juntament amb el Gabient Gaudí, organitzen dos seminaris de formació sobre la normativa que regula la planificació i la gestió de la mobilitat local, amb l’objectiu de contribuir al debat sobre el model de mobilitat de futur de Reus.

Els seminaris «La planificació i gestió de la mobilitat local: l’elaboració dels Plans de Mobilitat Urbana» i «El decret de regulació dels estudis d’avaluació de la mobilitat generada: l’aplicació per part dels municipis» es realitzaran el 3 i 17 de març respectivament, a l’Espai d’Informació Ambiental Reus.
L’aprovació de la Llei 9/2003 de la mobilitat i el seu desplegament reglamentari, ha suposat la creació d’un nou marc de referència que ha proporcionat als governs locals nous instruments per a la planificació, l’avaluació i la gestió de la mobilitat urbana, però que, d’altra banda, condicionen determinats aspectes de l’actuació municipal.
La novetat del fenomen, la multidisciplinarietat de temes que intervenen, l’elevat nombre d’àrees d’actuació municipal i d’agents implicats, fa que considerem essencial que aquelles persones que s’enfronten quotidianament en els seus llocs de treball al repte de planificar i gestionar la mobilitat urbana, puguin gaudir d’una formació específica en la matèria.
Amb aquests seminaris, es vol contribuir a la generació de debat, reflexions i coneixement en el món local entorn al model de mobilitat. L’Ajuntament de Reus s’ha compromès tradicionalment amb la promoció i l’impuls d’un model de mobilitat més eficient, sostenible i segur, objectiu que ha esdevingut en el temps un important repte polític en les seves línies d’actuació.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.