Notes de premsa

Serveis Funeraris Reus i Baix Camp amplia la flota de vehicles

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimarts, 7/08/2018
Foto del nou vehicle

Serveis Funeraris Reus i Baix Camp, divisió de l’empresa municipal Reus Serveis Municipals, ha ampliat aquesta setmana la seva flota de vehicles funeraris amb l’adquisició d’un nou cotxe, d’acord al pla d’ampliació i millora dels serveis que presta a la ciutadania.

Es tracta d’un nou model de la marca Mercedes, caracteritzat per una major alçada de la cabina on es transporta el fèretre. El vehicle incorpora també una plataforma extraïble i un elevador interior que en facilita la càrrega i descàrrega. Està també preparat per al trasllat específic de diferents models d’urnes. Aquest nou vehicle funerari s’ha adquirit –un cop realitzat el corresponent concurs públic- per un preu de 89.977 euros (més IVA).

Actualment la flota de vehicles que donen servei al Tanatori Municipal i als Serveis Funeraris Reus i Baix Camp, està format per cinc cotxes funeraris, dos vehicles adaptats per a la recollida de difunts (de centres hospitalaris, residències, domicilis particulars, entre d’altres espais) i dos turismes per als serveis generals.

Joaquim Enrech, regidor d’Hisenda i Recursos Generals, i responsable de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp, afirma que “l’ampliació de la flota de vehicles ens permet donar un millor servei a la ciutadania durant el trasllat dels fèretres i les urnes".

Foto del nou vehicle
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.