Notes de premsa
Solventada l’avaria telefònica que ha afectat diversos serveis municipals
ínies telefòniques de diverses dependències de l’Ajuntament han tornat a la normalitat un cop arreglada l’avaria que ha afectat a les últimes hores l’IMAC, la Biblioteca Central de Reus, els Serveis Socials i Hisenda.
En concret, ahir al voltant de les 14:30 h, tornaven a funcionar els telèfons d’Hisenda i de l’IMAC que van resultar afectats per la caiguda d’una llamp, diumenge passat a l’edifici d’Hisenda i que va malmetre la central de telèfons de l’edifici.
Els telèfons de centraleta, 010 i 901 112 113, han continuat funcionant amb normalitat i ha estat possible contactar amb les dependències afectades a través d’aquesta via.
D’altra banda, durant prop de tres hores aquest matí, per una avaria de la companyia subministradora d’accés a internet, no ha estat possible accedir al web reus.net i a les pàgines allotjades als servidors de l’Ajuntament.
Aqueta mateixa avaria amb l’operador de telecomunicacions també ha afectat serveis de veu, per la qual cosa no s’ha pogut trucar directament a Serveis Socials ni a la Biblioteca. En aquest cas, també ha estat possible establir-hi comunicació a través de la centraleta (010 i 901 112 113), que no han deixat de funcionar.