Notes de premsa

Surt a licitació la millora de les deixalleries

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 30/04/2021
Millores deixalleria central Reus Oest

L’Ajuntament de Reus ha publicat al perfil del contractant la licitació mitjançant procediment obert simplificat de la millora i actualització de les instal·lacions de les deixalleries de ciutadans (Oest i Sud) i de la deixalleria mòbil per afavorir l’afluència d’usuaris, millorar la seguretat i adaptar-se a la normativa vigent. El pressupost base de licitació és de 68.894,44 € IVA inclòs i el termini d’execució s’iniciarà l’endemà de la formalització del contracte i finalitzarà el 31 de desembre de 2021.

La regidoria de Recursos Humans i Medi Ambient té per objectiu seguir incrementant l’aportació de residus valoritzables a la deixalleria, atès que les dades de recollida selectiva a Reus tenen un elevat potencial de millora. “L’increment dels residus aportats a la deixalleria passa per una aposta clara d’actualització i millora de les instal·lacions”, explica el regidor de Recursos Humans i Medi Ambient, Daniel Rubio. 

El finançament del contracte prové d’una subvenció atorgada pel Departament de Gestió d’Infraestructures de l’Agència de Residus de Catalunya sobre la implantació, ampliació i/o millora de deixalleries de residus municipals.

La licitació consta de tres lots. D’una banda millores en la imatge, retolació i instal·lacions que incorporen renovació de la retolació externa, dels cartells de les parades de la deixalleria mòbil, dels pictogrames del tipus de residus, etc. D’altra banda el subministrament de caixes i material de suport com ara caixes obertes, adaptació de la deixalleria per a la recepció d’agulles i punxants o l’adequació per a recepció de fibrociment. Finalment, el tercer lot correspon a la informatització i control amb la implementació d’un sistema informatitzat de control d’accés d’usuaris o la instal·lació d’un sistema de vídeo-vigilància, entre altres.

Millores deixalleria central Reus Oest
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.