Notes de premsa

Termini per sol·licitar l’autorització sanitària de funcionament de les carnisseries

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 30/05/2005

tir del pròxim 1 de juny, els titulars de les carnisseries podran adreçar-se a l’OAC per sol·licitar l’autorització sanitària de funcionament. Aquesta autorització és obligatòria, segons la normativa sectorial 1376/2003, de 7 de novembre, que desenvolupa les condicions sanitàries de producció, emmagatzematge i comercialització de les carns fresques i els seus derivats en els establiments de comerç minoristes.

A partir d’aquesta normativa, tots els ajuntaments han de donar una autorització sanitària de funcionament als establiments minoristes de carn fresca i derivats i per tant l’Ajuntament organitza el tràmit administratiu de suport i inspector que generin aquestes sol·licituds. És responsabilitat del titular de l’establiment demanar aquesta autorització.
La sol·licitud per demanar l’autorització sanitària de funcionament es pot recollir a l’OAC (plaça del Mercadal, 1) en els horaris d’atenció al públic: de dilluns a dijous de 9:00 h a 14:00 h i de les 16:00 h a les 18:30 h i divendres de les 9:00 h a les 14:00 h. A partir del 15 de juny, l’horari d’atenció al públic és de 9:00 h a 14:00 h.
Juntament amb la sol·licitud, els interessats hauran de presentar l’acreditació de la persona física o jurídica, la memòria de l’activitat, l’acreditació de la qualificació professional del responsable de l’establiment i de les persones que hi treballen i l’acreditació d’haver fet el pagament de la taxa corresponent. L’autorització es facil·litarà quan els inspectors emetin informe favorable. Qualsevol modificació o baixa s’haurà de comunicar a l’Ajuntament a través de l’OAC.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.