Notes de premsa
Tres detinguts en una nova operació policial conjunta de civisme i seguretat ciutadana
La Guàrdia Urbana, els Mossos d’Esquadra i la Policía Nacional han realitzat aquest dijous 31 de juliol un nou dispositiu conjunt de seguretat ciutadana, civisme, que s’ha tancat amb tres persones detingudes. L’operatiu de control forma part de la campanya de vigilància que els cossos de seguretat porten a terme en diferents zones de la ciutat de manera coordinada per a la prevenció de la delinqüència, I en aquesta cocasió s’ha centrat especialment en el respecte al civismei a la convivència a la via pública.
L’operatiu s’ha realitzats en dos punts de la ciutat, el carrer de Miami i el carrer de Macià Vila. En total s’han identificat 31 persones I s’han aixecat diverses actes per tinença de substàncies estupefaents, consum de begudes alcohòliques a la via pública I llençar deixalles ala via pública (ampolles, restes de menjar, etc…).
La Policía Nacional ha detingut a tres persones en relació a la Llei d’Estrangeria. Mentre que un menor d’edat, acusat de tinença de substànies estupefaents, ha estat posat a disposició dels seus pares.