Notes de premsa
Una nova aplicació de mòbil per promocionar el turisme i el comerç de Reus als visitants
ió de Botiguers, conjuntament amb CECOSECT i el Patronat de Turisme de Reus presenten una nova eina 2.0 de promoció turística i comercial de la ciutat, anomenada «Shopping Costa Daurada», que consisteix en una aplicació de mòbil que informa als visitants i ciutadans de Reus de tota la informació de turisme i comerç de la ciutat.
Es tracta d’una aplicació gratuïta que els interessats es poden descarregar al seu mòbil, i que dóna informació valuosa de l’oferta de comerços de la Unió de Botiguers que existeix en cada una de les zones de la ciutat, així com les rutes turístiques que es poden portar a terme. Aquesta iniciativa té la voluntat d’introduir les noves tecnologies en el món del comerç i el turisme per tal de poder respondre a les noves necessitats d’aquest sector. L’aplicació està en quatre idiomes, català, castellà, anglès i rus, i es pot descarregar en smart phones.
L’aplicació permet als seus usuaris conèixer amb detall les botigues més properes, les característiques de venta de cada una d’elles, així com les promocions i ofertes que planteja. A més, els usuaris poden afegir valoracions dels comerços que visitin.
La Unió de Botiguers i l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Reus lideren aquesta inciativa, que ha estat desenvolupada per la CECOSECT. L’objectiu d’aquesta actuació tecnològica és doble. Per una banda, fomentar el binomi promocional de comerç i turisme que caracteritza la ciutat de Reus; i per l’altra, potenciar l’associacionsime entre els comerciants, ja que projectes com a aquests acostumen a fidelitzar nous botiguers a les entitats comercials.
La regidora de l’àrea de Promoció Econòmica, Alícia Alegret, considera que «aquesta iniciativa encaixa perfectament amb les línies estratègiques que està desenvolupant la futura Agència Reus Promoció, ja que l’aplicació de mòbil que es presenta permet realitzar una promoció global de ciutat, on hi tenen cabuda, el turisme, el comerç i l’oci». En aquest sentit, la regidora Alegret afegeix que amb iniciatives com la de l’aplicació es fomenta la promoció de la marca Reus.