Junta de Govern Local 02/08/2013
Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local
JUNTA DE GOVERN LOCAL
Senyor, senyora,
Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 2 d'agost de 2013 a les 12:30 hores, amb el següent:
ORDRE DEL DIA
1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.
2. Informació de l’Alcaldia.
MOCIONS DE L'ALCALDIA
3. Alcaldia. Encàrrec del servei d'atenció domiciliària a la Fundació per l'Acció Educativa (FAE)
4. Alcaldia. Encàrrec a la Fundació per l'Acció Educativa de les accions dels Espais Mas Pintat. Període setembre a desembre de 2013.
SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS
5. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació de la relació de despeses.
6. UGAPE. Aprovació de bases per a l'atorgament de subvencions a les persones i famílies afectades per la dació en pagament i/o execució hipotecària amb plusvàlua.
SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME
7. Gestió Urbanística. Exempció de la constitució de junta de compensació i aprovació d’una operació jurídica complementària al projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 5.21 “Tecnolama a la Ctra. de Constantí”.
8. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector A.4 "Ctra. de Constantí Nord", corresponents a les zones verdes 1 i 2 i el pont del C/ Alguer.
9. Patrimoni del Sòl. Recuperació d'ofici de la part de la finca situada al c/ Sabaters, 2V, ocupada per un panell publicitari instal·lat sense autorització municipal.
10. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment previ a l’adjudicació del contracte de la gestió del servei públic de teleassistència domiciliària.
11. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada i caràcter ordinari, del servei d’activitats de cursos i tallers de formació i lleure dins de la xarxa dels Centres Cívics de Reus.
12. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Acceptació de la subvenció per a l’operació “Projecte espai Gaudí i el Modernisme de Reus” atorgat pel cofinançament FEDER Catalunya, per al període 2007-2013, eix 4 (Desenvolupament local i urbà).
SERVEIS A LA PERSONA
13. Benestar Social. Ratificació del protocol addicional de concreció per al 2013 del contracte programa per a la coordinació i la col·laboració entre el Departament de Benestar Social i Família i l’Ajuntament de Reus en matèria de serveis socials, altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat, subscrit l’any 2012.
14. Cultura i Joventut. Establiment de diversos preus públics de l’Àrea de Cultura.
15. Participació i Ciutadania. Aprovació de preus públics de les activitats dels Centres Cívics Municipals i del Casal de les dones. Període octubre a desembre de 2013.
16. Participació i Ciutadania. Bases dels premis de fotografia Montserrat Vidal i Barraquer.
17. Participació i Ciutadania. Bases dels premis de relats breus d’escriptura femenina Antònia Abelló Filella.
Assumptes sobrevinguts
Reus, 30 de juliol de 2013
L’alcalde
Carles Pellicer Punyed