Oficina virtual

La seu electrònica és l’espai on s’establexien les relacions administratives entre l’Ajuntament de Reus i la ciutadania per mitjans electrònics. Permet fer tràmits telemàtics i és una oficina virtual oberta tots els dies de l’any, les 24 hores.
 
Hi trobareu els tràmits i serveis relacionats amb l'administració local: el tauler electrònic, les licitacions, el pagament on line, les ordenances, els reglaments i la normativa municipal, l'accés a la meva carpeta, el validador de document i l'accés a la Finestreta Única Empresarial (FUE), entre altres.
 

seu.reus.cat

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.