Junta de Govern Local 2005-06-03

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 09/11/2024
E.g., 09/11/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 3/06/2005

JUNTA DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 3 de juny de 2005 a les 13 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Convenis televisió local per a l’actual exercici 2005.

4.- Moció de l’Alcaldia. Convenis de col.laboració amb INNOVA per a l’execució de distintes actuacions ( equipaments vestuaris i altres instal.lacions estadi municipal de fútbol, voreres exteriors d’aquest, arranjament i manteniment part central del passeig Mas Abellò, instal.lació contenidors soterrats, adquisició contenidors de càrrega posterior i equipament Centre d’Informació Ambiental).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector B.2 “Camí Vell de Castellvell”.

6.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 3.9a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”.

7.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la unitat d’actuació 1 de l’àrea 6.3 “Hort del Ros”.

8.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.14 “Forques Velles” (E).

9.- Gestió Urbanística. Aprovació de la rectificació de la superfície de les finques resultants del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial del sector F.1 Mas Anglès”, modalitat de compensació bàsica.

10.- Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II, del vigent PGOU (Ct. de Bellisens, núm. 30)

11.- Contractació i Patrimoni. Declarar la caducitat del procediment d’aprovació del projecte de les obres de millora de l’accés de la carretera C-14 de Salou a Ponts p.k. 2320 T.M. de Reus.

12.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte d’eliminació de barreres arquitectòniques urbanes 2ª fase.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

13.- Intervenció. Aprovació de la relació de factures.

14.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de preus contradictoris de les obres de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la urbanització Pelayo.

15.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de l’execució subsidiària de les obres pendents del projecte d’urbanització del Pol. IV Sector A.8 “La Roureda”.

16.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars que han de regir la convocatòria de concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent de les obres d’ampliació de la deixalleria municipal de Reus, i convocar concurs públic.

- Assumptes sobrevinguts.

Reus, 2 de juny de 2005

L’alcalde

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.