Junta de Govern Local 2006-02-03
Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local
>
JUNTA DE GOVERN LOCAL
Senyor, senyora,
Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 3 de febrer de 2006 a les 13 hores, amb el següent:
ORDRE DEL DIA
1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.
2.- Informació de l’Alcaldia.
3.- Moció de l’Alcaldia. Declaració d’especial interès o utilitat municipal de les obres a realitzar per la Creu Roja a la seu social del carrer Doctor Ferran, 33-37.
4.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec del desenvolupament de les activitats de lleure dels centres cívics, segon quatrimestre del curs 2005/06, a la Societat Municipal Reus Esport i Lleure, SA.
5.- Moció de l’Alcaldia. Conveni amb AMERSAM relatiu a suport administratiu en la gestió de sancions de trànsit i suport tècnic en la senyalització viària.
COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS
6.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de restauració de les façanes del Palau Municipal de Reus.
7.- Arquitectura i Urbanisme-Disciplina Urbanística. Expedient sancionador seguit contra Tarraconense de Rehabilitaciones y Promociones SL
8.- Patrimoni del Sòl. Aprovació de la valoració municipal dels béns afectats per l’execució del Projecte de les obres de pavimentació i serveis del Pg. Mare de Déu dels Desemparats.
COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS
9.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.
10.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de preus contradictoris de les obres d’urbanització dels carrers Miró i Santa Helena, entre el carrer Ample i carrer Joan Martell.
Assumptes sobrevinguts.
Reus, 2 de febrer de 2006
L’alcalde