Junta de Govern Local 2008-04-18

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 06/02/2025
E.g., 06/02/2025
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 18/04/2008

DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 18 d’abril de 2008 a les 13´30 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA per a l’execució de les següents actuacions. Aprovació dels respectius convenis de col·laboració: Construcció del Monument a la Sardana. Adequació d’un espai lúdic i cultural entre el barranc del Roquís i el barranc dels Capellans. Subministrament de jocs infantils per a ser instal·lats a diverses àrees de la ciutat.

4. Moció de l’Alcaldia. Conveni amb l'Ajuntament de Rubí per al desenvolupament comú del projecte "Gestió electrònica dels serveis socials".

5. Moció de l’Alcaldia. Adhesió al conveni de col·laboració entre IMSERSO i la Fundació ONCE per a la cooperació i integració social de persones amb discapacitat.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

6. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

7. Assessoria Jurídica. Autorització del traspàs de la parada 82 del Mercat Central.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

8. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”.

9. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del subsector 2 del sector H.9 “Aigüesverds II”.

10. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’àrea 4.63 “Camí Vell de Riudoms” (B).

11. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.81 “Partida Vila”.

12. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del Pla parcial urbanístic del sector A.9d) “Barranc Martí o del Cementiri”.

13. Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació de l’àrea 4.79 “Angullo”.

14. Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de 77’68 m2. de terreny, afectats per sistema viari, situats al c/. de la Mineta, 13-15

15. Patrimoni del Sòl. Ampliació del termini concedit per a la formalització de l’escriptura de compravenda d’un sobrant de via pública situat a l’antic Carreró dels Franciscans.

16. Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat B-4 MATET, del PGOU.

17. Patrimoni del Sòl. Compareixença com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 667/2007 de la Secció segona de la sala contenciosa administrativa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, interposat pels Srs. Gabriel Dièguez Castro i Carmen Fernández Queija.

18. Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat D-5a Prolongació del c/. Joan Fuster del PGOU.

19. Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la modificació del projecte de reforma parcial ( fase 2) de l’edifici “Mas Carandell” Seu de l’IMFE.

20. Contractació i Patrimoni.-Aprovació inicial del projecte d’Adequació de l’enllumenat Públic de Reus (1a Fase): Substitució de llums de vapor de mercuri de menys de 4m d’alçada i FHS>10%.

21. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de renovació del paviment del carrer Balmes .

COMISSIÓ INFORMATIVA SERVEIS PERSONALS

22. Assessoria Jurídica. Conveni amb ADIGSA per a la col·laboració en el projecte de suport a les juntes d’escales.

23. Assessoria Jurídica. Encàrrec a la societat municipal Reus Esport i Lleure, SA de la realització dels Casals d’Estiu Municipals 2008.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

Reus, 17 d’abril de 2008

L’alcalde

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.