Junta de Govern Local 2008-05-09

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 19/10/2024
E.g., 19/10/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 9/05/2008

DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 9 de maig de 2008 a les 13 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a RELLSA de l'execució del programa “ Agents Promotors per a la Convivència”.

4. Moció de l’Alcaldia. Conveni amb l'Agència Catalana de Certificació per la prestació de serveis de certificació digital Entitat de registre.

5. Moció de l’Alcaldia. Concessió d’una subvenció a l’explotació a Reus Esport i Lleure S.A.

6. Educació i Formació. Conveni amb el Consell Esportiu del Baix Camp per al desenvolupament dels programes esportius dels Plans Educatius d’Entorn. Curs 2007/2008

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

7. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

8. Contractació i Patrimoni.- Sol·licitud d’inclusió d’una actuació al Pla d’Acció Municipal de la Diputació de Tarragona (Quadrienni 2008-2011) .

9. Contractació i Patrimoni.-- Aprovar la pròrroga de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància i família que presta la Fundació Privada FASS, Fundació Assistencial, Sanitària i Social.

10. Assessoria Jurídica. Autorització transmissió concessió sobre parades del Mercat de Camp.

SERVEIS TERRITORIALS

11. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte executiu per a la construcció de l’escola Bressol Municipal “ El Lligabosc”.

12. Patrimoni del Sòl. Acceptació de l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 11.12.07, fixant el preu just de 13,58 m_ de superfície de l'immoble situat al Pg. Mare de Déu dels Desemparats, núm. 10, afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de les obres de pavimentació i serveis del Passatge Mare de Déu dels Desemparats.

13. Patrimoni del Sòl. Modificació de la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l’execució del PAU 13 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Creació de la Plaça del Bisbe Grau.

14. Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord del dret d’arrendament del primer pis de l’immoble situat a la Pl. de la Patacada, núm. 9 (abans C/ Sant Carles i Sant Josep, 42), afectat per l’execució del PAU 2 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Illes de La Patacada i dels Rentadors.

15. Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de l’immoble situat al C/ del Vent, núm. 22, 1r. pis, 1a. porta, afectat per l’execució del PAU 11 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Àrea del passatge del C/ Sant Jaume.

16. Patrimoni del Sòl. Aprovació de la valoració municipal dels béns afectats per l’execució del PAU 13 del Barri del Carme, Àrea de la plaça del Bisbe Grau: Complementària activitats i drets d’arrendament.

17. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.23 “Camí Vell de Salou”.

18. Gestió Urbanística. Aprovació del Projecte d’urbanització de la rotonda d’accés al sector A.4, Carretera TV-7211, pk 1+500.

19. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del canvi de sistema d’actuació per a l’execució de l’àrea 4.48 “Valira” del Pla general d’ordenació urbana de Reus.

20. Gestió Urbanística. Inici de l’expedient de reparcel·lació de la unitat d’actuació 2 del Pla especial de l’àrea 6.3 “Hort del Ros”.

21. Medi Ambient. Aprovació del Conveni de col·laboració corresponent a l’any 2008 entre l’Ajuntament de Reus i el Consorci “Centre de Recursos de Protecció de la Salut i el Medi Ambient”.

22. Oficina d’Habitatge: Proposta de Conveni entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació Família i Benestar Social, fundació privada d’iniciativa social, relatiu a l’adjudicació dels habitatges de protecció oficial de preu concertat situats al C. Roger Segimon, núm. 3 - 7 (Bloc 36) i C. Salvador Pagès, núm. 2 - 6 (Bloc 38, Bloc 39 i Bloc 40) de Reus.

23. Oficina d’Habitatge: Conveni de col·laboració i encàrrec de gestió entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant Adigsa, empresa pública, adscrita al Departament de Medi Ambient i Habitatge i la Secretaria General del Departament d’Acció Social i Ciutadania i l’Ajuntament de Reus, per a la gestió del Programa de mediació per al lloguer social en el municipi de Reus.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

Reus, 8 de maig de 2008

L’alcalde

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.