Junta de Govern Local 25/11/2011

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 06/02/2025
E.g., 06/02/2025
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 25/11/2011

DE GOVERN LOCAL

 

Senyor, senyora,

 

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 25 de novembre de 2011 a les 12 hores, amb el següent:

 

ORDRE DEL DIA:

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment a l’empresa adjudicatària de les obres de rehabilitació del Mas Vilanova, per a què repari les deficiències advertides durant el termini de garantia

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment a l’empresa adjudicatària de les obres d’ampliació de l’actual Aulari de l’Institut Municipal de Formació i Empresa (IMFE), per a què repari les deficiències advertides durant el termini de garantia

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

5. Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat E-2 CAMI DE VALLS, del PGOU

 

SERVEIS A LA PERSONA

6. Ensenyament i Política Lingüística-Esports. Encàrrec de la gestió del suport i desenvolupament del Parc de Nadal 2011-2012 a l'EPEL INNOVA i RELLSA

7. Benestar. Encàrrec a la Fundació per l'Acció Educativa de la gestió del centre "La Illeta"

Assumptes sobrevinguts

Reus, 22 de novembre de 2011

L’alcalde

 

Carles Pellicer Punyed

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.