Ple ordinari 2003-12-19

Cerca sessions de Ple

E.g., 28/07/2024
E.g., 28/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 19 Desembre, 2003

DEL DIA

1.- Oberta la sessió per presidència s'aprova l'acta del dia 20 de desembre de 2002.

2.- Informació de l'Alcaldia.

3.- Moció de l'alcaldia.- S'aprova l'informe sobre concessió llicència comercial de la Generalitat de Catalunya per a la zona del "Pallol" d'aquesta ciutat.

4.- Moció de l'alcaldia. S'aprova el nomenament del regidor representant de l'Ajuntament com a conseller general de Caixa Tarragona.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

5.- DRETS CIVILS I COOPERACIÓ. S'aproven les bases per a la concessió d'ajuts a projectes de cooperació al desenvolupament per a l'any 2003.

COMISSIÓ D'HISENDA

6.-GESTIÓ JURÍDICA. S'aprova la modificació ordenances fiscals any 2003.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

7.- MOBILITAT. S'acorda la revisió de tarifes del servei públic d'autotaxi per a l'any 2003.

8.- GESTIÓ URBANÍSTICA. S'acorda l'aprovació del text refós del Pla parcial del sector G.6 "Urbanització Mercader", presentat per RESIDENCIAS REUS, RESIR, SA.

9.- PATRIMONI DEL SÒL.- S'aprova l'inici de l'expedient administratiu d'expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU a executar mitjançant el Projecte d'urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada (finques 5 i 6) i rectificació d'error material de l'acord del Ple de data 20.12.02.

Reus, Dissabte 20 de desembre de 2003

AJUNTAMENT DE REUS
L'Alcalde Lluís Miquel Pérez

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.