Ple ordinari 2004-09-24

Cerca sessions de Ple

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 24 Setembre, 2004

EXTRACTE DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 24 DE SETEMBRE DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta del dia 3 de setembre de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

3.- Assessoria Jurídica. Aprovació del Reglament regulador dels centres cívics municipals.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Reglament regulador del funcionament dels centres cívics municipals de Reus.

Segon: Sotmetre l’expedient al tràmit d’informació pública per un termini de 30 dies, a comptar des del dia següent al de la publicació del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, per a la presentació d’al·legacions i suggeriments. En cas de no haver-hi cap al·legació o suggeriment, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

4.-Assessoria Jurídica. Modificació de les bases de l’1% cultural a l’àmbit de la contractació municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la modificació de les Bases per a l’aplicació de l’1% cultural a l’àmbit de la contractació municipal, per la qual es modifica el redactat de l’apartat a) de l’article 1.2 de les citades bases, de manera que resti amb el següent redactat:

a) Aquelles el pressupost total de les quals no excedeixi de 60.000 euros.

Segon: Sotmetre la modificació de les Bases per a l’aplicació de l’1% cultural a l’àmbit de la contractació municipal al tràmit d’informació durant un termini de trenta dies, per tal que puguin presentar-se al·legacions i suggeriments, entenent-se definitivament aprovada en el supòsit que no se’n formulin.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

5.- Contractació i Patrimoni.- Sol·licitud d’inclusió de diverses obres municipals al Pla d’Acció Municipal de la Diputació de Tarragona (quadrienni 2004-2007).

S’acorda:

Primer: Avocar la competència delegada en la Junta de Govern Local.

Segon: Acceptar el contingut de les Bases d’Execució del Pla d’Acció Municipal pel quadrienni 2004/2007.

Tercer: Concórrer a la convocatòria del Pla d’Acció Municipal del quadrienni 2004/2007, amb els projectes següents:

- Obres a la Cruïlla situada a l’Avinguda dels Països Catalans i reforma del carrer de l’Alcalde Joan Bertran.
- Obres de repavimentació de la Plaça Mercadal.
- Obres de la 3a fase del Passeig Prim.

Quart: Facultar al Sr. Alcalde de la Corporació per atorgar els documents que calguin en ordre a la convocatòria .

6.- Rendes. Expedient ordenances fiscals exercici 2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar la modificació de les Ordenances fiscals que tot seguit es relacionen: general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i preus públics municipals; de l’impost sobre activitats econòmiques; de l’impost sobre béns immobles; de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica; de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres; de l’impost sobre l’increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana; de les contribucions especials; de la taxa per la tramitació: de les autoritzacions ambientals previstes a la Llei 3/1998, de les llicències municipals d’obertura d’establiments i del règim de comunicació prèvia; de la taxa per recollida d’escombraries; de la taxa per llicència d’autotaxis; de la taxa per prestació dels serveis de cartografia, topografia i d’informàtica; de la taxa per retirada de vehicles de la via pública i el seu dipòsit; de la taxa per expedició de documents administratius; de la taxa pels serveis de cementiri; de la taxa per la prestació de serveis urbanístics; de la taxa per prestacions singulars de la Guàrdia Urbana; de la taxa per entrada de vehicles a través de les voreres i les reserves de la via pública per a aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe; de la taxa per utilització o aprofitament del vol, sòl o subsòl de la via pública; de la taxa per utilització de béns i instal·lacions municipals; de la taxa per aprofitament especial o utilització privativa del domini públic a favor d’empreses o entitats explotadores de serveis de subministraments i de la taxa per la prestació de servei de registre censal de gossos i gats i recollida, acollida i manteniment d’animals abandonats, així com la modificació de la classificació de les vies públiques per a determinar els coeficients de situació a aplicar a l’Impost sobre Activitats Econòmiques i altres tributs municipals.

Segon: Establir el preu públic pel servei de recollida de residus comercials i industrials assimilables als municipals i APROVAR l’ordenança reguladora del mateix.

Tercer: Exposar al tauler d’anuncis de la corporació el present acord provisional i textos aprovats o modificats de les ordenances esmentades als anteriors apartats, annexos al mateix, durant un termini de trenta dies hàbils, amb publicació de l’anunci d’exposició en el Butlletí Oficial de la Província i en un diari dels de major difusió provincial, a l’efecte que els interessats puguin examinar l’expedient i presentar les reclamacions que creguin oportunes.

Quart: Adoptar els acords definitius que procedeixin una vegada finalitzat el termini d’exposició pública i a la vista de les reclamacions presentades, i si aquestes no es formulessin, entendre definitivament adoptat el present acord fins aleshores provisional.

Cinquè: Publicar l’acord definitiu o el provisional elevat automàticament a tal categoria així com els textos aprovats o modificats de les ordenances relacionades en el present acord.

Assumptes sobrevinguts.

No n’hi ha.

Precs i preguntes.

No n’hi ha.

Reus, 5 d’octubre de 2004

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.