Ple ordinari 2006-09-29

Cerca sessions de Ple

E.g., 28/07/2024
E.g., 28/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 29 Setembre, 2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE 29 DE SETEMBRE DE 2006

1. Aprovació acta sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 8 de setembre de 2006.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Proposta de designació de Sindica Municipal de Greuges.

Es proposa:

Primer: Designar a la Sra. Misericòrdia Vallés i Freixa com a Sindica Municipal de Greuges de Reus.

Segon: El nomenament correspondrà a l’alcalde,

Tercer: La dedicació que hi haurà de destinar al càrrec serà l’adient per dur a terme de forma eficaç les tasques que se li encomanen d’acord amb la seva normativa reguladora disposant dels mitjans humans, tècnics i econòmics establerts per aquesta Corporació.

4. Moció de l’Alcaldia. Aprovació del conveni amb l’Agència Catalana de l’Aigua per a l’ampliació de l’EDAR de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Agència Catalana de l’Aigua per a la determinació de les condicions en què es durà a terme l’execució i manteniment de les obres corresponents al projecte “Ampliació de l’Estació Depuradora d’aigües residuals de Reus (Baix Camp)”.

Segon: Encarregar a la societat AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, SA (AREMSA), els compromisos i obligacions materials derivades de l’execució de l’esmentat conveni, i en especial la designació del tècnic competent per a la direcció de redacció de projecte i d’obra, conforme a la clàusula tercera del conveni aprovat en el punt anterior.

Tercer: Facultar Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al tinent d’alcalde delegat de Medi Ambient, Sr. Daniel Pi Noya, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni i qualsevol altre acord que esdevingui necessari per fer efectius els acords anteriors.

Quart: Notificar el present acord a l’Agència Catalana de l’Aigua i a la societat AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, SA (AREMSA).

5. Moció de l’Alcaldia. Aprovació del conveni amb l’ACA i l’Ajuntament de Vila-seca per a la redacció del projecte constructiu dels col·lectors de connexió a l’EDAR de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus, l’Agència Catalana de l’Aigua i l’Ajuntament de Vila-Seca per a la redacció del projecte constructiu dels col·lectors de connexió de la Canonja i sectors industrials de Vila-Seca i Reus a l’EDAR de Reus.

Segon: Encarregar a la societat GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENT, S.A. (GAIASA), en aplicació de les clàusules segona i tercera del conveni aprovat en el punt anterior, la redacció del projecte constructiu dels col·lectors de connexió de la Canonja i sectors industrials de Vila-Seca i Reus a l’EDAR de Reus. Aquesta societat percebrà, per a la redacció referenciada, l’import previst a la clàusula primera del conveni aprovat en el punt anterior del present acord.

Tercer: La societat AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, S.A. (AREMSA) assumirà, així mateix, la participació d’aquest Ajuntament en els costos derivats de la redacció del projecte, participació que ascendeix a la quantitat de 42.500 € més IVA.

Quart: Facultar Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al tinent d’alcalde delegat de Medi Ambient, Sr. Daniel Pi Noya, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni i qualsevol altre acord que esdevingui necessari per fer efectius els acords anteriors.

Cinquè: Notificar el present acord a l’Agència Catalana de l’Aigua, a l’Ajuntament de Vila-Seca i a les societats GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENT, S.A. (GAIASA) i AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, S.A. (AREMSA).

6. Moció de l’Alcaldia. Aprovació del conveni amb ADIGSA, AREMSA i AVV Primer de Maig de Mas Pellicer per a la millora de la xarxa de clavegueram.

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus, les empreses AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, SA i ADIGSA, i l’Associació de Veïns Primer de Maig de Mas Pellicer per a la realització de les obres de millora de la xarxa de clavegueram del grup d’habitatges del Barri de Mas Pellicer.

Segon: Encarregar a la societat AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, SA (AREMSA), els compromisos i obligacions materials derivades de l’execució de l’esmentat conveni.

Tercer: Facultar Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al tinent d’alcalde delegat de Medi Ambient, Sr. Daniel Pi Noya, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni i qualsevol altre acord que esdevingui necessari per fer efectius els acords anteriors.

Quart: Notificar el present acord a les empreses AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, SA i ADIGSA, i l’Associació de Veïns Primer de Maig de Mas Pellicer.

7. Moció de l’Alcaldia. Desestimació del recurs de reposició interposat contra l’acord del Ple de data 7 de juliol de 2006 de desestimació de la sol·licitud de declaració de nul·litat de l’acord de creació de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL

S’acorda:

Primer: Desestimar per les raons que figuren a la part expositiva d’aquest acord, el recurs de reposició interposat contra l’acord del Ple de data 7 de juliol de 2006 de desestimació de la sol·licitud de declaració de nul·litat de l’acord de creació de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL.

Segon: Atorgar els recursos legals pertinents.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

8. Patrimoni del Sòl.- Acords complementaris a la cessió gratuïta d'una finca, situada al c/. Roger de Llúria núm. 2b-8, a l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials (ICASS), per destinar-la a construcció d’una residència i centre de dia per a gent gran.

S’acorda:

Primer: Accepta que la construcció de la Residència i Centre de Dia per a Gent Gran, referida a la part expositiva d’aquest acord, podrà ser duta a terme per la pròpia Generalitat de Catalunya o per un tercer mitjançant qualsevol negoci jurídic, si bé la titularitat del servei en el mateix serà de la Generalitat de Catalunya.

Segon: Constatar que el terreny objecte de cessió: 1) disposa dels serveis urbanístics indicats a l’apartat b) de l’escrit del Departament de Benestar i Família, amb la precisió que disposa d’espai per la instal·lació d’una estació transformadora d’energia –en el supòsit de ser necessari- el cost de la qual no assumeix l’Ajuntament; i 2) No hi ha cap inconvenient perquè els impostos i taxes derivats de la construcció i instal·lació i obres de la Residència i Centre de Dia per a Gent Gran, gaudeixin de les exempcions i bonificacions previstes a la legislació vigent.
Tercer: Denegar l’assumpció dels compromisos de l’apartat c) de l’escrit referit atès el seu caràcter indeterminat.

9. Gestió Urbanística. Aprovació del text refós de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus en l’àmbit de l’illa 5 del Pla parcial del sector E.3 “Partida Vila”.

S’acorda:

Primer: Aprovar el text refós de la modificació puntual de la Revisió del Pla general en l’àmbit de l’illa 5 del Pla parcial del sector E.3 “Partida Vila”.

Segon: Elevar-lo a la Generalitat de Catalunya als efectes d’executivitat i publicació de l’instrument de planejament definitivament aprovat.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

10. Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte d’obres de remodelació dels carrers Francesc Bartrina i Frederic Soler (tram entre el carrer Ample i el carrer Castellvell).

S’acorda:

Primer: Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

- Import projecte 330.624,70 €
- Aportació Ajuntament 165.312,35 €
- Aportació propietaris 165.312,35 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

11. Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte d’obres de remodelació dels carrers Tívoli i Jardins (tram entre el carrer Ample i el carrer Castellvell)

S’acorda:

Primer: Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

- Import projecte 194.666,96 €
- Aportació Ajuntament 97.333,48 €
- Aportació Propietaris 97.333,48 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

12.- Hisenda-Gestió Econòmica i Pressupostària. Expedient de modificació de crèdits de l'Ajuntament i Organismes Autònoms.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en els pressupostos de l’Ajuntament, de l’Institut Municipal de Formació i Empresa, de l’Institut Municipal de Museus i de l’Institut Municipal d’Acció Cultural, el resum del qual per capítols és el següent :

AJUNTAMENT DE REUS

Altes de despeses
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 366.191,00
Capítol IV Transferències corrents 226.522,24
Capítol VI Inversions reals 225.509,35
Capítol VII Transferències de capital 41.065,96
Total altes de despeses ………… 859.288,55

Baixes de despeses
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 638.708,90
Capítol VI Inversions reals 220.579,65
Total baixes de despeses ………… 859.288,55

INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIÓ I EMPRESA

Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 42.722,24
Total altes de despeses …………… 42.722,24

Baixes de despeses
Capítol VI Inversions reals 15.000,00
Total baixes de despeses ………… 15.000,00

Altes d’ingressos
Capítol IV Transferències corrents 27.722,24
Total altes d'ingressos …………… 27.722,24

INSTITUT MUNICIPAL DE MUSEUS

Altes de despeses
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 15.000,00
Total altes de despeses …………… 15.000,00

Altes d’ingressos
Capítol IV Transferències corrents 15.000,00
Total altes d'ingressos …………… 15.000,00

INSTITUT MUNICIPAL D’ACCIÓ CULTURAL

Altes de despeses
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 90.000,00
Total altes de despeses …………… 90.000,00

Altes d’ingressos
Capítol IV Transferències corrents 90.000,00
Total altes d'ingressos …………… 90.000,00

Segon: Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Texte Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament, de l’Institut Municipal de Formació i Empresa, de l’Institut Municipal de Museus i de l’Institut Municipal d’Acció Cultural, per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

13.- Hisenda-Intervenció. Aprovació del Compte General de 2005.

S’acorda:

Aprovar el Compte General de la Corporació, corresponent a l'exercici de 2005, format pels Comptes esmentats anteriorment, de la forma en què s'han redactat, i el resum del qual és:

AJUNTAMENT

Liquidació del pressupost:
- Romanent de Tresoreria afectat a despeses amb finançament afectat 13.983.237,07
- Romanent de Tresoreria per a despeses generals 2.712.905,50
- Resultat Pressupostari 4.590.334,99
- Incorporació de romanents de crèdits 22.222.623,32
Balanç de situació a 31.12.2005:
- Total Actiu i Passiu 180.679.147,36
- Comptes d'Ordre i Control pressupostari 29.610.041,60
- Compte de Resultats: Saldo creditor 19.831.355,74

INSTITUT MUNICIPAL D'ACCIÓ CULTURAL

Liquidació del pressupost:
- Romanent de Tresoreria per a despeses generals 2.864,25
- Resultat Pressupostari 3.026,75
Balanç de situació a 31.12.2005:
- Total Actiu i Passiu 848.979,28
- Comptes d'Ordre i Control pressupostari 1.600,00
- Compte de Resultats: Saldo deutor -22.570,91

PATRONAT MUNICIPAL DE TURISME I COMERÇ

Liquidació del pressupost:
- Romanent de Tresoreria per a despeses generals 16.832,58
- Resultat Pressupostari 16.749,17
Balanç de situació a 31.12.2005:
- Total Actiu i Pa
siu 237.441,22
- Comptes d'Ordre i Control pressupostari 5.359,95
- Compte de Resultats: Saldo creditor 1.699,14

INSTITUT MUNICIPAL DE MUSEUS

Liquidació del pressupost:
- Romanent de Tresoreria per a despeses generals -4.079,10
- Resultat Pressupostari -4.079,10
Balanç de situació a 31.12.2005:
- Total Actiu i Passiu 171.926,42
- Compte de Resultats: Saldo deutor -6.755,16

INSTITUT MUNICIPAL DE PUERICULTURA DR. FRIAS

Liquidació del pressupost:
- Romanent de Tresoreria per a despeses generals 11.676,52
- Resultat Pressupostari 11.676,52
Balanç de situació a 31.12.2005:
- Total Actiu i Passiu 159.936,62
- Compte de Resultats: Saldo deutor -18.906,70

INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIO I EMPRESA

Liquidació del pressupost:
- Romanent de Tresoreria per a despeses generals 33.927,36
- Resultat Pressupostari 19.917,90
Balanç de situació a 31.12.2005:
- Total Actiu i Passiu 798.343,42
- Comptes d'Ordre i Control pressupostari 5.882,34
- Compte de Resultats: Saldo creditor 35.255,85

APARCAMENTS I MERCATS DE REUS SAM

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 20.409.101,42
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 1.042.450,24

HOSPITAL DE SANT JOAN DE REUS SAM

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 41.167.933,91
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 36.542,72

GESTIÓ INTEGRAL SANITÀRIA I ASSISTENCIAL, A.I.E.

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 1.044.150,75
Compte de pèrdues i guanys: Equilibrat

GESTIÓ COMARCAL HOSPITALÀRIA SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 5.579.943,35
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 870,64

GRUP D’ASSISTÈNCIA SANITÀRIA I SOCIAL SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 1.581.158,36
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 4.352,07

GRUP D’ATENCIÓ PRIMÀRIA DE SALUT SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 64.116,43
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 91,69

CENTRE M.Q. REUS, SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 5.709.672,27
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 3.409,37

CENTRE OFTALMOLÒGIC DE REUS, SL

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 614.999,06
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 1.443,37

GRUP CONSOLIDAT HOSPITAL DE SANT JOAN

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 52.248.176,20
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 214.580,86

REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 12.700.430,16
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 53.635,63

AIGÜES DE REUS, SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 19.674.711,13
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 465.984,02

SANEJAMENT AMBIENTAL, SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 911.636,79
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 32.931,00

GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENT, SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 7.452.372,79
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 128.944,32

REUS TRANSPORT PÚBLIC, SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 1.405.190,35
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 15.329,45

GESTIÓ DE SERVEIS FUNERARIS DE REUS, SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 4.429.978,64
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 234.284,85

REUS, ESPORT I LLEURE, SA

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 9.198.234,02
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 982,59

GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, S.A.

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 7.079.269,44

Compte de pèrdues i guanys: Benefici 2.682,20

INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS SL

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu
45.964.219,93
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 8.133,92

INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS SL, GRUP CONSOLIDAT

Balanç de situació a 31.12.2005. Total Actiu i Passiu 138.587.677,00

Compte de pèrdues i guanys: Benefici 2.279.688,00

14.- Hisenda-Gestió Jurídica. Expedient de modificació de les Ordenances Fiscals per a l’exercici 2007.

S’acorda:

Primer: Aprovar la modificació de les Ordenances fiscals que tot seguit es relacionen: general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i preus públics municipals; de l’impost sobre activitats econòmiques; de l’impost sobre béns immobles; de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica; de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres; de la taxa per la tramitació: de les autoritzacions ambientals previstes a la Llei 3/1998, de les llicències municipals d’obertura d’establiments i del règim de comunicació prèvia; de la taxa per recollida d’escombraries; de la taxa per llicència de taxis; de la taxa per prestació dels serveis de cartografia, topografia i d’informàtica; de la taxa per retirada de vehicles de la via pública i el seu dipòsit; de la taxa per expedició de documents administratius; de la taxa pels serveis de cementiri; de la taxa per la prestació de serveis urbanístics; de la taxa per prestacions singulars de la Guàrdia Urbana; de la taxa per entrada de vehicles a través de les voreres i les reserves de la via pública per a aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe; de la taxa per utilització o aprofitament del vol, sòl o subsòl de la via pública; de la taxa per utilització de béns i instal·lacions municipals; de la taxa per la prestació del servei de registre censal de gossos i gats i recollida, acollida i manteniment d’animals abandonats i dels preus públics pel servei de recollida de residus comercials i industrials assimilables als municipals municipals i pels serveis especials de neteja, recollida i gestió d’altres residus municipals singulars o especials, així com la modificació de la classificació de les vies públiques per a determinar els coeficients de situació a aplicar a l’Impost sobre Activitats Econòmiques i altres tributs municipals.

Segon: Exposar al tauler d’anuncis de la Corporació el present acord provisional i textos modificats de les ordenances esmentades als anteriors apartats, annexos al mateix, durant un termini de trenta dies hàbils, amb publicació de l’anunci d’exposició en el Butlletí Oficial de la Província i en un diari dels de major difusió provincial, a l’efecte que els interessats puguin examinar l’expedient i presentar les reclamacions que creguin oportunes.

Tercer: Adoptar els acords definitius que procedeixin una vegada finalitzat el termini d’exposició pública i a la vista de les reclamacions presentades, i si aquestes no es formulessin, entendre definitivament adoptat el present acord fins aleshores provisional.
Quart: Publicar l’acord definitiu o el provisional elevat automàticament a tal categoria així com els textos modificats de les ordenances relacionades en el present acord.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

PRECS I PREGUNTES. No n’hi ha.

Reus, 17 d’octubre de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.