Ple ordinari 2006-11-03

Cerca sessions de Ple

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 03 Novembre, 2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 3 DE NOVEMBRE DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 20 d’octubre de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

3.- Relacions Cíviques. Encàrrec del desenvolupament de les activitats de lleure dels centres cívics, primer quatrimestre del curs 2006/07, a la Societat Municipal Reus Esport i Lleure, S.A.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat de capital íntegrament municipal Reus Esport i Lleure SA el desenvolupament de les activitats de lleure dels centres cívics per un import màxim previst de 50.657,00 euros (IVA inclòs), per tal de dur a terme les activitats de lleure que la Regidoria de Relacions Cíviques ha programat per al primer quatrimestre del curs 2006/2007 i que s’han de desenvolupar als Centres Cívics de Reus per al període comprés entre els dies 2 d’octubre i el 9 de febrer de 2007, ambdós inclosos.

Segon: El pagament es realitzarà mitjançant factura que serà conformada per la Regidoria de Relacions Cíviques, essent l’import unitari per al període anteriorment esment el que es detalla a continuació:

- Categoria A 28’89 euros/hora IVA inclòs
- Categoria B 23’54 euros/hora IVA inclòs

Tercer: Als efectes de coordinar la relació entre les parts cal tenir en compte el següent:

- S’establirà una comissió de seguiment de les activitats desenvolupades i del servei formada per representats de Reus Esport i Lleure SA i de la Regidoria de Relacions Cíviques.

- La societat municipal Reus Esport i Lleure SA a l’acabament del curs 2006/07 facilitarà a la Regidoria de Relacions Cíviques una memòria descriptiva de la gestió realitzada.
COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

4.- Relacions Cíviques. Aprovació dels preus públics dels serveis i activitats dels Centres Cívics Municipals curs 2006/2007.

S’acorda:

Primer. Aprovar els preus públics dels serveis i activitats dels Centres Cívics Municipals, d’acord amb els següent text expositiu:

Obligats al pagament i exempcions

Estan obligats al pagament dels preus públics establerts, les persones físiques o entitats que es beneficiïn dels serveis o les activitats que es detallen, i neix l’obligació del pagament des de l’inici de la prestació del servei o la realització de l’activitat

Dels preus públics establerts per a cada activitat un 30% del total correspon a matrícula o inscripció.

En les matrícules dels cursos i activitats dels Centres Cívics serà exempts de pagament totes les persones més grans de 65 anys en el moment de la inscripció, empadronades a Reus i que gaudeixin de la “targeta daurada”.

La targeta daurada serà d’us personal i intransferible, i haurà de ser presentada en el moment de formalitzar la inscripció.

Quantia

Les tarifes dels preus públic són les següents:

1.- Tallers i activitats corrents:.

A ACTIVITATS INFANTILS
ANGLÈS DIVERTIT 50’00 €
ANIMACIÓ A LA LECTURA 50’00 €
APRENDRE A PRENDRE: TÈCNIQUES I HÀBITS D’ESTUDI 50’00 €
BATUKA 50’00 €
CREA ELS TEUS COMPLEMENTS 30’00 €
DANSATERÀPIA 30’00 €
DESCOBREIX LA INFORMÀTICA 50’00 €
DEU DITS I UN TECLAT D’ORDINADOR 50’00 €
ESPAI DE JOC PRIMERA INFÀNCIA 50’00 €
EXPRESSEM-NOS AMB EL COS 50’00 €
JAZZ-DANCE. BALLS I COREOGRAFIES 50’00 €
JOCS DE LÒGICA I HABILITATS MENTALS 50’00 €
JUGUEM A PENSAR 50’00 €
LUDOTECA EN ANGLÈS 50’00 €
LUDOTECA EN INFORMÀTICA 50’00 €
LLAPIS, COLORS I PINZELLS 50’00 €
MÚSICA I CANT 50’00 €
PETITS CUINERS 50’00 €
PLAYBACK 50’00 €
PSICOMOTRICITAT 50’00 €
SARDANES 15’00 €
SEVILLANES 50’00 €

B ACTIVITATS PER ADULTS
ALEMANY INICIACIÓ 75’00 €
ANGLÈS INICIACIÓ 75’00 €
ANGLÈS BÀSIC 75’00 €
ANGLÈS INTERMIG 75’00 €
ANGLÈS PER CONVERSAR 75’00 €
APRIMA’T GAUDINT DEL MENJAR 65’00 €
ÀRAB INICIACIÓ 75’00 €
ÀRAB PERFECCIONAMENT 75’00 €
ART TÈXTIL: ENFILEM L’AGULLA! 60’00 €
ARTESANIA 60’00 €
ASTRONOMIA PER A PRINCIPIANTS 70’00 €
BALLS D’ENVELAT 70’00 €
BALLS INDIVIDUALS 70’00 €
BALL SALSA I RODA CUBANA 70’00 €
BATUKA 70’00 €
CERÀMICA 60’00 €
COM PARLAR EN PÚBLIC 55’00 €
CÒMIC MANGA 55’00 €
CONVIURE EN POSITIU 60’00 €
CUINA APLICADA A LA DIETOTERÀPIA (MONOGRÀFIC) 35’00 €
CUINA JAPONESA (MONOGRÀFIC) 35’00 €
CUINA DE SUPERVIVÈNCIA PER A JOVES 60’00 €
CUINA PER A SOLTERS 60’00 €
DANSA DEL VENTRE 80’00 €
DIBUIX I PINTURA 65’00 €
DIETÈTICA: “ELIMINEM ELS QUILOS DE MÉS” (MONOGRÀFIC) 30’00 €
DIETÈTICA:”SENSE LACTOSA, DOLÇOS AMB LLET DE SOJA” (MONOGRÀFIC) 20’00 €
DISSENY D’INTERIORS 70’00 €
ELABORACIÓ DE CONSERVES DOLCES. MONOGRÀFIC 60’00 €
ELABORACIÓ DE CONSERVES DE CARNS I PEIXOS. MONOGRÀFIC 60’00 €
ELABORACIÓ DE CONSERVES DE VERDURES I HORTALISSES. MONOGRÀFIC 60’00 €
ESCOLA DE COLUMNA 70’00 €
ESTIRAMENTS I RELAXACIÓ 70’00 €
FEM-NOS LA ROBA! 60’00 €
FOTOGRAFIA 70’00 €
FOTOGRAFIA DIGITAL 70’00 €
FOTOGRAFIA: PHOTOSHOP 50’00 €
GESTIÓ DEL TEMPS 30’00 €
GUITARRA PER A PRINCIPIANTS 70’00 €
GUITARRA 70’00 €
GUITARRA FLAMENCA 70’00 €
INFORMÀTICA INICIACIÓ 65’00 €
INFORMÀTICA AVANÇADA 65’00 €
INFORMÀTICA: INICIACIÓ AL POWERPOINT (MONOGRÀFIC) 30’00 €
INFORMÀTICA: INTERNET I XATS 65’00 €
INFORMÀTICA: L’ORDINADOR PER ALS MÉS GRANS (MONOGRÀFIC) 20’00 €
INFORMÀTICA: FOTOGRAFIA DIGITAL 65’00 €
IOGA 70’00 €
JAPONÈS INICIACIÓ 75’00 €
L’ART DE SER PARES: TALLER D’HABILITATS PARENTALS 60’00 €
MAQUILLATGE (MONOGRÀFIC) 30’00 €
MEGIMSAL 70’00 €
PATCHWORK 60’00 €
PATCHWORK: VESTEIX EL NADAL (MONOGRÀFIC) 20’00 €
PATCHWORK: BOSSES I MOTXILLES (MONOGRÀFIC) 20’00 €
PATCHWORK DE TARDOR (MONOGRÀFIC) 20’00 €
PILATES 70’00 €
PUNT DE MITJA 60’00 €
PUNTES DE COIXÍ 60’00 €
RESTAURACIÓ DE MOBLES 65’00 €
SARDANES 25’00 €
SARDANES, COUNTRY I ALTRES BALLS 65’00 €
SEVILLANES 65’00 €
SI TENS UNA IDEA, FEM UNA HISTÒRIA. TALLER D’EXPRESSIÓ ESCRITA 65’00 €
TAI- TXI 70’00 €
TALLER DE MEMÒRIA. TE’N RECORDARÀS? 60’00 €
TALLER DE VEU: TENIM CURA DE LA VEU 60’00 €
TAST DE VINS: INICIACIÓ (MONOGRÀFIC) 60’00 €
TAST DE VINS: PERFECCIONAMENT (MONOGRÀFIC) 60’00 €
TÈCNIQUES DE MOTIVACIÓ I LIDERATGE 30’00 €

2.- Xerrades, sortides, visites, tallers puntuals, etc., el preu es determinarà per la Regidoria responsable dels Centres Cívic, previ informe de la direcció de cada centre, en funció de la durada, del cost de l’activitat i de les subvencions que es rebin.

Reduccions

Aquest imports es podran reduir proporcionalment si la inscripció es realitza una vegada iniciat el curs.

També podran reduir-se fins al 50% a petició de l’interessat, acreditant documentalment els ingressos mensuals bruts de la unitat familiar a què pertany, dividit pel nombre de membres, resulta un import inferior al 75% del salari mínim interprofessional.

Es podran tenir en consideració altres tipus de reduccions d’acord amb informe dels serveis socials municipals, fins el límit del 80%.
Forma de pagament

Els preus públics pels serveis i activitats dels Centres Cívics s’hauran d’ingressar, amb caràcter de dipòsit previ, en el moment d’inscriure’s a qualsevol activitat

El pagament es farà a qualsevol oficina de l’entitat bancària que determini l’Ajuntament, mitjançant ingrés al número de compte que s’assenyali

Normes de gestió

Quant per causes no imputables a l’obligat al pagament del preu públic, el servei o l’activitat no es presti, es retornarà l’import pagat.

Quant per una raó justificada, d’acord amb l’establert en la normativa aplicable sobre devolució d’ingressos, l’interessat no pugui assistir a una activitat dels Centres Cívics, es retornarà l’import pagat amb caràcter de dipòsit previ. Una vegada iniciada l’activitat no es retornarà l’import de la matrícula.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5.- Patrimoni del Sòl.- Inici de l’expedient de venda mitjançant concurs de diverses finques de propietat municipal.

S’acorda:

Primer. Iniciar expedient i aprovar la venda mitjançant concurs de les finques següents:

1).- Finca núm. 3 de l’illa C, parcel·la 2 del projecte de reparcel·lació del subsector 2, del sector F.2 “Camí dels Morts”.

2).- Avinguda de Salou, núm. 58

Segon. Aprovar els Plecs de Condicions particulars que hauran de regir l’esmentat concurs.

Tercer. Sotmetre els esmentats Plecs de Condicions, a tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies, per tal que es puguin formular reclamacions i al·legacions. Si no es formula cap reclamació ni al·legació els esmentats plecs s’entendran aprovats definitivament, i s’acreditarà mitjançant certificació de la Secretaria General.

Quart. Convocar simultàniament mitjançant anunci al BOP i al DOGC concurs públic amb procediment obert, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al Plec de Clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

Cinquè. Donar compte a la Direcció General d’Administració Local del Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya, d’aquest acord d’inici de venda de les finques abans esmentades.

Sisè. Manifestar expressament que l’import obtingut de la venda de les finques esmentades, no es destinarà a finançament de despeses corrents, de conformitat amb l’establert a l’art. 40.2 del Reglament de Patrimoni de les Entitats Locals de Catalunya.

6.- Gestió Urbanística.- Aprovació inicial Projecte d’urbanització i projecte d’ordenació de la zona verda del Pla parcial del subsector 2 del sector F.2 “Camí dels Morts”, promogut per la Junta de Compensació.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització del Pla parcial del subsector 2 del sector F.2 “Camí dels Morts”, que inclou el projecte d’ordenació de la zona verda.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectades es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

7.- Gestió Urbanística.- Aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’àrea 4.71 “Masia Crusells”, promogut per Masia Crusells de Hermanos Miguel Brea, SL.

S’acorda:

Primer. Aprovar definitivament el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’àrea 4.71 “Masia Crusells”, promogut per Masia Crusells de Hermanos Miguel Brea, SL.

Segon. Condicionar la publicació d’aquesta aprovació definitiva al Butlletí Oficial de la Província i conseqüent executivitat, a l’ingrés de 191.216 €, com a substitució de la cessió de sòl amb aprofitament urbanístic necessari per a edificar el sostre corresponent al 10% d’aprofitament urbanístic de l’àrea que, d’acord amb l’article 45.3 abans citat, s’ha de destinar a conservar o ampliar el patrimoni públic del sòl.

8.- Gestió Ambiental.- Ratificació del Decret de 26 de setembre de 2006 d’acceptació de subvenció atorgada per l’Agència de Residus de Catalunya per a la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i la valorització dels residus municipals.

S’acorda:

Primer: Ratificar el Decret de l’Alcaldia de data 26 de setembre de 2006 pel qual es va resoldre acceptar la subvenció de 122.805,00’- euros per a la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i la valorització dels residus municipals, atorgada per l’Agència de Residus de Catalunya per resolució del Gerent de data 28 de juliol de 2006.

Segon: Donar trasllat d’aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 7 de novembre de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.