Ple ordinari 2006-12-01

Cerca sessions de Ple

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 01 Desembre, 2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE
L’AJUNTAMENT DE REUS DE L’1 DE DESEMBRE DE 2006

1. Aprovació acta sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del 27 d’octubre de 2006.

2. Informació de l’Alcaldia.

3.- Donant compte resolucions de l’Alcaldia.

- Es dóna compte del decret núm. 1299, de data 28 de novembre de 2006:

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de construcció d’un depòsit de laminació i Anti-DSU (4.000 m3) ubicat al Polígon Agro-Reus i donar-li la tramitació pel procediment d’urgència prevista en el Reglament d’obres, activitats i serveis, aprovat per Decret 179/1995 de 13 de juny.

Segon: Sol·licitar un ajut econòmic d’actuacions per situacions d’emergència per import de 300.000 euros amb càrrec al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya al Departament de governació i administracions públiques de la Generalitat.

Tercer: Ratificar el present decret en la primera sessió plenària que se celebri.

4.- Moció de l’Alcaldia. Adhesió al manifest “Aturem la Sida. Mantinguem la promesa.

S’acorda:

Primer: Adherir-se al manifest conjunt “Aturem la sida. Mantinguem la promesa” promogut per ONUSIDA i el Departament de Salut per commemorar el dinovè Dia Mundial de la Sida.

Segon: Donar traslladat de l’acord d’adhesió al Departament de Salut.

5.- Moció de l’Alcaldia. Acordant la redacció del Pla Local de VIH/Sida en l’àmbit de la xarxa Sida i mon local.

S’acorda:

Primer: Acordar la redacció del Pla Local de VIH/Sida en l’àmbit de la Xarxa Sida i Món Local.

Segon: Crear una estructura operativa que n’asseguri la consecució del pla local i designar el personal que integrarà aquesta estructura, que es detalla a continuació:

ß La Sra. Mª Teresa Vallverdú i March, regidora delegada de Salut Pública de l’Ajuntament de Reus, com a Responsable Polític.

ß Com a Responsable Tècnic, es crea una Comissió Tècnica que estarà integrada per les següents persones, que es designen en el present acord:

- Dr. Carlos Alonso Villaverde, Director de l’Hospital de Dia i Servei de malalties infecciones.

- Dra. Tre Borràs Cabacés, Directora del Servei Municipal de Drogodependències de l’Ajuntament de Reus.

- Sra. Immaculada Albert Serrano, Responsable del Programa de Sanitari d’Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva de l’Ajuntament de Reus.

ß La Comissió de Treball estarà integrada per les següents persones, que es designen en el present acord:

- La Sra. Lídia Casado Vázquez, Educadora Social del Servei Municipal de Drogodependencies, que serà la coordinadora a nivell executiu de la Comissió de Treball.

- Albert Sànchez Allende, com a representant de l’Associació d’exdrogodependents de Catalunya-Grup de Reinserció i Inserció Social (AEC-GRIS).

- Helena Bolaños Vaquero, com a representant de H20, Associació gays, lesbianes, bisexuals, transsexuals del camp de Tarragona.

- Assumpció González Esteban, Infermera de l’Hospital Sant Joan.

- Josep Àngels Garcia Peñalver i Sílvia Montero Serrano, com a representant de l’Associació Aids-quth, grup de suport a afectats per SIDA.

- Antoni Llort Suarez, com a representant de l’Associació Reus Som Útils (ARSU).

- Sonsoles Jiménez Jiménez, Treballadora Social del Programa de Sanitari d’Atenció a la Salud Sexual i Reproductiva de l’Ajuntament de Reus.

- Xesca Arqués Sendra, Pedagoga en el Programa de Prevenció de Drogodependències de l’Ajuntament de Reus.

- Nuria Calero, responsable de l’Associació Dones 2000.

- Cristina Sanchez, coordinadora de Creu Roja de Tarragona.

Tercer: Facultar a la regidora delegada de Salut Pública, Sra. Maria Teresa Vallverdú March, per tal que efectuï els canvis que consideri oportuns en qualsevol moment, si s’escau, en relació a les persones designades en l’acord anterior que configuraran les comissions que participaran en la redacció del Pla local de VIH/Sida.

6.- Moció de l’Alcaldia. Ratificar el conveni amb el Departament de Salut i el CATSALUT pel finançament d’inversions del nou Hospital de Reus.

S’acorda:

Ratificar el conveni entre l’Ajuntament de Reus, el Departament de Salut i el CATSALUT, sobre el finançament del Nou Hospital de Reus, aprovat per la Junta de Govern local i subscrit el dia 15 de novembre de 2006.

7.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació inicial revisió del POEC.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la revisió del Programa d’Orientació per als equipaments comercials de la ciutat de Reus.

Amb aquest POEC i a tenor a l’increment de la població observat respecte a la que serveix de base a les previsions del PTSEC en el seu dia aprovat i que afecta a l’àmbit de la ciutat de Reus, interessar la modificació d’aquest pla territorial per tal d’assolir un increment màxim de 5.000 m2 de superfície de venda.

Segon: Sotmetre l’expedient a informació pública per un termini d’un mes als efectes que es puguin presentar al·legacions i suggeriments al projecte. Una vegada transcorregut aquest termini es procedirà a l’aprovació provisional del Programa per part d’aquest Ajuntament amb les modificacions que procedeixin.

Tercer: Trametre l’expedient al departament de la Generalitat de Catalunya competent en matèria de comerç, per a la seva aprovació definitiva.

Quart: Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde per tal que pugui subscriure qualsevol document públic o privat que sigui necessari per al desenvolupament d’aquests acords.

8.- Moció de l’Alcaldia. Adjudicació del concurs públic per la concessió administrativa per al ús privatiu d’una parcel·la de domini públic destinada a la construcció d’un centre comercial i de lleure integrat.

S’acorda:

Primer: Acceptar la proposta de la mesa de contractació en la seva integritat, tant pel que fa a l’ordre de preferència com a l’exclusió de les proposicions econòmiques, referida anteriorment.

Segon: Adjudicar a l’empresa METROVACESA SA el concurs públic per a l’atorgament de la concessió administrativa per a l’ús privatiu de la parcel·la de domini públic en la que hi ha l’actual Palau de Fires i Congressos, per tal de destinar-la a la construcció i explotació d’un centre comercial i d’oci integrat, d’acord amb l’oferta presentada.

Aquesta adjudicació és fa donant-se per no posades les condicions que l’adjudicatari manifesta en la seva proposició, tenint en compte que la presentació d’una oferta a un concurs suposa l’acceptació incondicionada de les clàusules del plec tal i com disposen la clàusula 14 del plec i l’article 79 del TRLCAP.

De conformitat amb la clàusula 16 del plec de condicions l’adjudicatari haurà de dipositar en la Caixa Municipal en el termini de 15 dies naturals a partir de la notificació d’aquest acord una garantia definitiva, per qualsevol de les formes previstes a l’article 36 TRLCAP, per import de 2.057.962,36.-euros, dels quals 218.962,36.- euros corresponen al 3% del valor del domini públic ocupat i 1.839.000.-euros a la inversió estimada de les obres. Aquest segon import, en el seu cas, serà actualitzat en el moment que es conegui el pressupost de les obres que s’hagin d’executar segons el projecte d’execució que el licitador ha de presentar d’acord amb la clàusula 6 del plec.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 30 dies naturals a comptar des de la data que s'hagi complert la totalitat de les condicions previstes en la clàusula 5 del plec de condicions.

D’acord amb la mateixa clàusula, en cas d'incompliment de qualsevol de les citades condicions en un termini màxim de 24 mesos a contar des de l'adjudicació de la concessió, quedarà automàticament resolta la mateixa, quedant sense efecte i sense dret a indemnització alguna per part de l'adjudicatari.
Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

9.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a REDESSA la gestió i explotació de l’immoble de la nova fira de Reus i instal·lacions complementàries al TECNOPARC.

S’acorda:

Primer: Encarregar a REDESSA la gestió del projecte, de les obres, instal·lacions i posta en marxa de l’immoble denominat “Edifici Tecnoparc”, en la seva accepció de centre neuràlgic de l’activitat empresarial i tecnològica de Reus, significant-se com un edifici emblemàtic de la ciutat i del seu entorn tant pel seu disseny com pels serveis que oferirà al mon econòmic i al conjunt de les empreses ubicades a l’entorn del Parc.

L’Edifici Tecnoparc acollirà el nou Palau de Fires i Congressos de Reus, activitat aquesta que des de l’any 2002 gestiona REDESSA per encàrrec de la Fundació Oficial Fira de Reus. Aquestes instal·lacions hauran de disposar de sales d’exposicions, auditori, aules, espais de reunions polivalents per a tot tipus de seminaris, congressos i trobades de caràcter empresarial, serveis de restauració i facilitat d’accessos i aparcament.

L’Edifici Tecnoparc comptarà també amb un Centre de Negocis i un Centre d’Incubació d’Empreses de Base Tecnològica, que de moment s’ha batejat com TecnoRedessa. Amb aquests centres, REDESSA ampliarà la seva gamma de serveis i instal·lacions per contribuir al desenvolupament econòmic, la generació de llocs de treball i la iniciativa empresarial, tasques aquestes que han marcat la seva trajectòria des de l’any 1995 quan la societat va entrar en funcionament i que van inspirar primer la posada en marxa del centre d’empreses o viver, després el centre internacional de negocis i REDESSA 2 i darrerament REDESSA 3.

Dins l’Edifici també hi haurà un altre espai d’incubació i consolidació d’empreses, en aquest cas del sector biotecnològic. Es tracta del Centre per a Bioempreses (CpB), concebut per consolidar l’activitat sorgida de la tasca investigadora del Centre de R+D+I de Nutrició i Salut de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i de l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV).

Segon: Aquest encàrrec s’haurà de desenvolupar en tot moment amb íntima relació amb el mateix Ajuntament de Reus, titular del servei, les directrius del qual seran vinculants per a la societat REDESSA.

Tercer: La Corporació Municipal arbitrarà les solucions d’índole pressupostària que han de permetre la culminació del projecte en totes les seves vessants.

10.- Moció de l’Alcaldia. Ampliació de capital social d’INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL. Subscripció i desemborsament de participacions.

S’acorda:

Primer: Aprovar l'augment de capital social de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL en quatre-cents quaranta mil (440.000’00) euros, mitjançant l’emissió de 44 noves participacions socials, amb un valor nominal de deu mil euros cadascuna resultant, per tant, una xifra de capital social de quaranta-dos milions tres-cents vuitanta mil (42.380.000) euros.

Segon: Subscriure i desemborsar 44 noves participacions socials, amb un valor nominal de DEU MIL euros cadascuna, de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL, per un import total de en quatre-cents quaranta mil euros, mitjançant l’aportació dels següents immobles:

1.- “Urbana situada al C/ Puig i Ferrater, núm.6 de Reus, de 2.442 m2 de superfície, de forma sensiblement quadrangular. Afronta ; a l’est , amb el carrer de situació,; al sud amb l’immoble núm. 1 del C/ Milans del Bosch; al nord, amb l’immoble núm. 26 del C/ Vilafortuny on hi ha ubicat el Col·legi Alberich i Cases; i a l’oest , amb la resta de la finca matriu de la qual es va segregar . Inscrita al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al full 37 del volum 1963 de l’Arxiu, Llibre 1311 de Reus, com a finca registral 57.279 .

La finca matriu, de la qual es va segregar la finca anteriorment descrita, inscrita al Reg. de la Propietat núm.1 de Reus , al volum 1716, llibre 1135, full 110, finca 51804, inscripció 1a, amb la següent referència cadastral 0468303 CF4506G 0001 TM, es va adjudicar a l’ Ajuntament en virtut del projecte de compensació del subsector 1 del sector F.2 “ Camí dels Morts.” i consta incorporada a l’ Inventari de Béns i Drets de la Corporació, segons PGOU vigent està classificat com a sòl urbà amb la qualificació d’equipament. Està lliure de càrregues , gravamens i arrendataris.”

2.- “Porció de terreny de 582,28 m2 de superfície, situat al terme de Reus, partida Roquís coneguda com a "Mas de Coll" o " De les Ànimes" ( actualment Ctra Alcolea, núm. 150 i/o Apel·les Mestres núm.39) ; que limita al Nord amb zona verda , al Sud amb Blas Sánchez de Jodes i Hortensia Casas Carrasco; al Est , amb finca segregada propietat dels Srs. Patricia Sánchez Casas i Carlos Sánchez Casas; i a l' Oest amb vial sense nom , obert en terrenys de l'Institut Català del Sòl.” Està lliure de càrregues , gravamens i arrendataris.

Aquesta porció de terreny es va incorporar al patrimoni municipal per compra als senyors. Patricia Sánchez Casas i Carlos Sánchez Casas en escriptura autoritzada pel Notari de Reus, Sr. José Manuel Vañó Gironès, de data 15 de febrer de 2006, identificada amb el número 158 del seu protocol.

A les noves participacions socials els correspondrà una numeració correlativa del núm. 4.195 al 4.238, ambdós inclosos.

Tercer: Aprovar la corresponent modificació de l’article 5è dels estatuts socials, en base als anteriors acords.

Quart: Facultar indistintament al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Lluís Miquel Pérez Segura i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà Masquef tan àmpliament com en dret sigui de menester, per tal que qualsevol d’ells, en nom i representació d’aquest Ajuntament, formalitzi els documents públics o privats que siguin necessaris pel compliment i execució dels anteriors acords i per la seva inscripció en els registres públics corresponents.

11.- Moció de l’Alcaldia. Autorització a INNOVA per a la concertació operació de préstec.

S’acorda:

Primer: Autoritzar a INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL la concertació de la següent operació de crèdit a llarg termini:

Entitat: CAIXA D’ESTALVIS I PENSIONS DE BARCELONA, per un import de 2.000.000 € amb un tipus d’interès referenciat a l’Euribor trimestal més un diferencial del 0,40 i una comissió d’obertura del 0,05%. El període d’aquest préstec serà de 20 anys, amb un termini de dos anys de carència, i un període d’amortització de 18 anys comptats a partir de la finalització del període de carència.

Segon: Juntament amb aquesta autorització s’haurà de comptar amb els preceptius informes fixats per la normativa aplicable en matèria de les Hisendes Locals.

Tercer: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

COMISSIÓ D’HONORS I DISTINCIONS

12.- Concessió de la Medalla de la Ciutat al Sr. Francesc Cabré Masdeu i la Menció Honorífica Municipal a l’emissora Punt 6 Camp de Reus i al CEIP Cèlia Artiga de Reus.

12a.- S’acorda:
Concedir al senyor Francesc Cabré Masdeu la Medalla de la Ciutat, en reconeixement al seu compromís incansable i amb un alt sentit institucional servint a la ciutat i al territori des del seu càrrec i, en contret, per la seva dedicació i llarga trajectòria al front de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Reus.

12b.- S’acorda:

Concedir a l’emissora PUNT 6 CAMP de Reus la Menció Honorífica Municipal, en reconeixement a la seva trajectòria compromesa amb els projectes culturals i socials de la ciutat, així com el suport a la llengua i als moviments associatius de Reus i, de forma especial, per celebrar enguany el 25è aniversari de la seva trajectòria.

12c.- S’acorda:

Concedir al Centre d’Ensenyament Infantil i Primari CÈLIA ARTIGA de Reus la Menció Honorífica Municipal, en reconeixement a la tasca educativa duta a terme per aquesta comunitat educativa i, de manera especial, en acomplir-se enguany el 25è aniversari de la creació de l’escola.

COMISSIÓ SERVEIS PERSONALS

13.- Cultura. Manifestar el consentiment a què el Museu Salvador Vilaseca esdevingui secció del Museu d’Arqueologia de Catalunya.

S’acorda:

Primer: Expressar el consentiment a què el Museu Salvador Vilaseca, que gestiona l’organisme autònom municipal Institut Municipal de Museus de Reus, esdevingui Museu Secció del Museu d’Arqueologia de Catalunya.

Segon: Comunicar aquest acord a l’ Institut Municipal de Museus de Reus i a la Direcció General de Patrimoni Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, per tal que es prossegueixin els tràmits de la declaració del Museu Salvador Vilaseca com a Museu Secció del Museu d’Arqueologia de Catalunya.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

14.- Gestió Urbanística. Aprovaci
provisional de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector H.11 “Bellisens Oest”.

S’acorda:

Primer: Estimar parcialment l’al·legació formulada en data 10 d’abril de 2006 per la senyora Montserrat Domènech Miquelay en el sentit que s’incorporarà dins de les determinacions del sector G.14 “Camí de la Plana” la condició del trasllat de la “cova-capella” realitzada amb “cagaferro” dins de l’àmbit protegit de l’anomenat “Mas Domènech”.

Segon: Aprovar provisionalment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector H.11 “Bellisens Oest”.

Tercer: Ratificar els convenis d’adhesió subscrits durant el període d’informació pública.

Quart: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

15.- Gestió Urbanística. Aprovació provisional de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus dels terrenys delimitats pels carrers d’Antoni Gaudí, Plaça de Pompeu Fabra i Avinguda de Sant Jordi.

S’acorda:

Primer: Aprovar provisionalment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana dels terrenys delimitats pels carrers d’Antoni Gaudí, Plaça de Pompeu Fabra i Avinguda de Sant Jordi.

Segon: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

16.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva de l’Ordenança municipal d’obres subjectes a règim de comunicació.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament l’Ordenança municipal d’obres subjectes a règim de comunicació.

Segon: Trametre a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i a la de l’Estat, en el termini de quinze dies, testimoni d’aquest acord i de l’ordenança definitivament aprovada, i publicar-ne el text complet al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, al butlletí informatiu local i al tauler d’anuncis de la Corporació. Igualment, s’anunciarà al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya la referència del Butlletí Oficial de la Província en què s’hagi publicat íntegrament el text.

17.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva de l’Estudi de detall d’ordenació de l’illa J dins l’àrea 4.9 “Escorial-Països Catalans” (B), promogut per RIBAS Y CIA, SA.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament l’Estudi de detall de d’ordenació de l’illa J dins l’àrea 4.9 “Escorial-Països Catalans” (B), promogut per RIBAS Y CIA, SA.

Segon: Trametre un exemplar de l’Estudi de detall i còpia de l’expedient administratiu a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

18.- Hisenda- Gestió Jurídica. Aprovació definitiva de l'expedient de modificació de diverses ordenances reguladores de tributs i preus públics municipals que s'han d'aplicar a partir de l'1 de gener de 2007.

S’aprova:

Primer: Desestimar l’escrit d’al·legacions presentat per l’AGRUPACIÓ PROVINCIAL DE PROMOTORS D’EDIFICIS DE TARRAGONA contra la modificació de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres i alhora rectificar el coeficient Cu VI de l’annex, que ha de restar en 2,00.

Segon: Aprovar definitivament amb la rectificació acordada a l’apartat anterior, la modificació de les Ordenances fiscals que tot seguit es relacionen: general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i preus públics municipals; de l’impost sobre activitats econòmiques; de l’impost sobre béns immobles; de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica; de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres; de la taxa per la tramitació: de les autoritzacions ambientals previstes a la Llei 3/1998, de les llicències municipals d’obertura d’establiments i del règim de comunicació prèvia; de la taxa per recollida d’escombraries; de la taxa per llicència de taxis; de la taxa per prestació dels serveis de cartografia, topografia i d’informàtica; de la taxa per retirada de vehicles de la via pública i el seu dipòsit; de la taxa per expedició de documents administratius; de la taxa pels serveis de cementiri; de la taxa per la prestació de serveis urbanístics; de la taxa per prestacions singulars de la Guàrdia Urbana; de la taxa per entrada de vehicles a través de les voreres i les reserves de la via pública per a aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe; de la taxa per utilització o aprofitament del vol, sòl o subsòl de la via pública; de la taxa per utilització de béns i instal·lacions municipals; de la taxa per la prestació del servei de registre censal de gossos i gats i recollida, acollida i manteniment d’animals abandonats i dels preus públics pel servei de recollida de residus comercials i industrials assimilables als municipals i pels serveis especials de neteja, recollida i gestió d’altres residus municipals singulars o especials, així com la modificació de la classificació de les vies públiques per a determinar els coeficients de situació a aplicar a l’Impost sobre Activitats Econòmiques i altres tributs municipals.

Tercer: Notificar el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’exposició pública.

Quart: Publicar el present acord i els textos modificats que es contenen en annex adjunt, en el Butlletí Oficial de la Província, abans de l’1 de gener de 2007.

Cinquè: Comunicar el present acord i annex adjunt a la Subdelegació del Govern de l’Estat a Tarragona i al Servei Territorial d’Administració Local de Tarragona de la Generalitat de Catalunya.

Sisè: Contra el present acord que és definitiu en via administrativa, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala del mateix Ordre Jurisdiccional, del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la seva publicació i la dels textos modificats de les Ordenances, en el Butlletí Oficial de la Província, de conformitat amb el que estableix l’art. 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

19.- Hisenda-Gestió Econòmica i Pressupostària. Expedient de modificació de crèdits de l'Ajuntament.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament, el resum del qual per capítols és el següent :

AJUNTAMENT DE REUS
Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 16.007,26
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 69.733,56
Capítol IV Transferències corrents 384.200,00
Capítol VI Inversions reals 15.824,45
Total altes de despeses ……… 485.765,27

Baixes de despeses
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 474.249,87
Capítol VI Inversions reals 11.515,40
Total baixes de despeses ……… 485.765,27

Segon: Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Texte Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.”

20.- Emergències i Seguretat Civil. Modificació de la composició de la comissió municipal de protecció civil.

S’acorda:

Primer: Modificar la composició de la comissió municipal de Protecció Civil i ampliar-la amb els següents membres:

- El responsable de les Brigades municipals
- El director de l’Àrea de Medi Ambient.

Segon: Suprimir el responsable de la base del SEM a Reus com a membre de la comissió de Protecció Civil, ja que les funcions tècniques que empenya estan cobertes pel director mèdic de l’hospital de Sant Joan de Reus.

Tercer: Notificar el present acord als interessats.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

21.- Moció de l’Alcaldia. Autorització a RELLSA i SAGESSA per a la concertació d’operació de préstec

S’acorda:

Primer: Autoritzar a REUS ESPORT I LLEURE, S.A. la concertació de la següent operació de crèdit a llarg termini:

Entitat: CAIXA CATALUNYA, per un import de 3.000.000 € amb un tipus d’interès referenciat a l’Euribor a tres mesos més un diferencial del 0,45 i una comissió d’obertura del 0,05%.

El període d’aquest préstec serà de 15 anys.
Segon: Pel que fa a la societat REUS ESPORT I LLEURE, S.A. s’acorda, així mateix, el següent:
- Aprovar el pla econòmic i financer presentat per la societat, que posa de manifest la capacitat d’aquesta per fer front, en el temps a les obligacions derivades de l’operació de préstec.
- Sol·licitar al Departament d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya de la corresponent autorització per a concertar l’operació de préstec d’acord amb el que disposa l’article 53 del text refós de la llei reguladora de les hisendes locals.

Tercer: Autoritzar a GRUP D’ASSISTÈNCIA SANITÀRIA I SOCIAL, S.A. (GRUP SAGESSA) la concertació de la següent operació de crèdit a llarg termini:

Entitat: CAJA DE AHORROS DEL MEDITERRANEO, per un import de 2.000.000 € i període de 27 anys (interès euribor anyal + 0,40, comissió d’obertura 0,05%, comissió per cancel·lació anticipada del 0% i període de carència de 2 anys).

Quart: Juntament amb aquesta autorització s’haurà de comptar amb els preceptius informes fixats per la normativa aplicable en matèria de les Hisendes Locals.

PRECS I PREGUNTES

Reus, 5 de desembre de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.