Ple ordinari 2008-12-05

Cerca sessions de Ple

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 05 Desembre, 2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ EXTRAORDINARIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL 5 DE DESEMBRE DE 2008

1. Hisenda. Gestió Jurídica. Aprovació definitiva amb resolució d'al·legació, de l'expedient de modificació de diverses ordenances fiscals reguladores de tributs i preus públics, per a la seva aplicació a partir de l'1 de gener de 2009.

S’acorda:

Primer:  Desestimar l’escrit d’al·legacions presentat per l’AGRUPACIÓ PROVINCIAL DE PROMOTORS D’EDIFICIS DE TARRAGONA en relació a la modificació de l’Ordenança Fiscal núm. 3 reguladora de l’Impost sobre Béns Immobles, l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres i de l’Ordenança Fiscal núm. 15 reguladora de la Taxa per la prestació de serveis urbanístics.

Segon: Aprovar definitivament la modificació de les Ordenances fiscals que tot seguit es relacionen: general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i preus públics municipals; de l’impost sobre activitats econòmiques; de l’impost sobre béns immobles; de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica; de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres; de l’impost sobre l’increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana; de la taxa per la tramitació: de les autoritzacions ambientals previstes a la Llei 3/1998, de les llicències municipals d’obertura d’establiments i del règim de comunicació prèvia; de la taxa per recollida d’escombraries; de la taxa per llicència de taxis; de la taxa per prestació dels serveis de cartografia, topografia i d’informàtica; de la taxa per retirada de vehicles de la via pública i el seu dipòsit; de la taxa per expedició de documents administratius; de la taxa pels serveis de cementiri; de la taxa per la prestació de serveis urbanístics; de la taxa per prestacions singulars de la Guàrdia Urbana; de la taxa per entrada de vehicles a través de les voreres i les reserves de la via pública per a aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe; de la taxa per utilització o aprofitament del vol, sòl o subsòl de la via pública; de la taxa per utilització de béns i instal·lacions municipals; de la taxa per la prestació del servei de registre censal de gossos i gats i recollida, acollida i manteniment d’animals abandonats i dels preus públics pel servei de recollida de residus comercials i industrials assimilables als municipals i pels serveis especials de neteja, recollida i gestió d’altres residus municipals singulars o especials, així com la modificació de la classificació de les vies públiques per a determinar els coeficients de situació a aplicar a l’Impost sobre Activitats Econòmiques i altres tributs municipals.

Tercer: Notificar el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’exposició pública.

Quart: Publicar el present acord i els textos modificats que es contenen en annex adjunt, en el Butlletí Oficial de la Província, abans de l’1 de gener de 2009.

Cinquè: Comunicar el present acord i annex adjunt a la Subdelegació del Govern de l’Estat a Tarragona i al Servei Territorial d’Administració Local de Tarragona de la Generalitat de Catalunya.

Sisè: Contra el present acord que és definitiu en via administrativa, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala del mateix Ordre Jurisdiccional, del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la seva publicació i la dels textos modificats de les Ordenances, en el Butlletí Oficial de la Província, de conformitat amb el que estableix l’art. 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Reus, 9 de desembre de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.