Inscripció de voluntariat COVID-19

En situacions difícils és quan més ens n'adonem de la riquesa de la nostra societat a través de la sol·lidaritat.
Estem organitzant el voluntariat per adaptar-nos a les necessitats i a les mesures de seguretat sanitària.

Abans de continuar amb el formulari, llegeix el Protocol on es descriuen les condicions en que es desenvoluparà aquest voluntariat
Us contactarem.

En cas d'haver-se donat d'alta i no poder participar, envieu un correu per donar-se de baixa a [email protected].

Gràcies!

Nom de la persona que s'inscriu
Primer cognom de la persona que s'inscriu
Segon cognom de la persona que s'inscriu
Número de document d'identificació de la persona que s'inscriu
Edat de la persona que s'inscriu
Telèfon de contacte de la persona que s'inscriu
Correu electrònic de la persona que s'inscriu
Indiqueu l'adreça de residència de la persona que s'inscriu per facilitar les tasques de coordinació del voluntariat
DADES SOBRE LA VOSTRA DISPONIBILITAT
Per cada dia de la setmana cal que s'indiqui quina és la disponibilitat. En cas de tenir alguna casuística especial, la podeu indicar en l'apartat d'observacions sobre la disponibilitat.
Indiqueu quin tipus d'ajuda podeu oferir
Indiqueu la disponibilitat que teniu els dilluns
Indiqueu la disponibilitat que teniu els dimarts
Indiqueu la disponibilitat que teniu els dimecres
Indiqueu la disponibilitat que teniu els dijous
Indiqueu la disponibilitat que teniu els divendres
Indiqueu la disponibilitat que teniu els dissabtes
Indiqueu la disponibilitat que teniu els diumenges
Indiqueu aquelles observacions sobre la vostra disponibilitat que penseu que cal tenir en compte.
En compliment de l’article 13 del Reglament (UE) 679/2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, i de l’article 11 de la Llei Orgànica 3/2018, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, l’informem que les seves dades de caràcter personal seran incorporades als sistemes d’informació de l’AJUNTAMENT DE REUS amb N.I.F. P4312500D i domicili a Plaça del Mercadal, núm. 1 – 43201 Reus (Tarragona), com a Responsable del Tractament. La finalitat del tractament és identificar i poder-se posar en contacte amb l’usuari inscrit i conèixer la disponibilitat d’aquest per a les tasques organitzatives. La base jurídica que legitima el tractament és el seu consentiment. Es poden preveure cessió de dades personals amb motiu de col·laboració amb altres ens municipals per tràmits i gestions administratives i les cessions per previsió legal. No es preveuen transferències internacionals de dades.  En qualsevol moment pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat o oposició del tractament de les seves dades, enviant una comunicació per escrit o presencialment al domicili del Responsable del Tractament o a través de l’adreça de correu electrònic [email protected]. Addicionalment, si considera que l’Ajuntament de Reus està tractant les seves dades personals de forma inapropiada, pot dirigir les seves reclamacions davant de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT).  Per a més informació sobre el tractament de les seves dades de caràcter personal, pot consultar la nostra Política de Privacitat a https://www.reus.cat/politica-de-privacitat.
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.