Seguiment
Tota la tramitació de l’alerta es farà mitjançant la plataforma de la Bústia Ètica i Antifrau. Per fer-ne el seguiment, cal accedir a la plataforma mitjançant el codi que es va generar al moment de la presentació. Un cop s’hi ha accedit amb el codi, es veuran les actuacions dutes a terme i es podran aportar més comentaris o proves a l’alerta presentada.
Aquesta via és la que farà servir el gestor o gestora del canal per posar-se en contacte amb la persona alertadora, per comunicar la tramitació que s’ha fet o per demanar-ne aclariments.
El codi generat en la fase de presentació és l’única via per fer el seguiment. La pèrdua d’aquest codi implica no poder accedir a l’alerta presentada ni a la tramitació posterior per part de la persona alertadora.
Per completar la informació, consulteu la Política del Sistema Intern d’Informació i el Procediment per a la tramitació d’informacions.
Per completar la informació, consulteu la Política del Sistema Intern d’Informació i el Procediment per a la tramitació d’informacions.
Qui pot alertar? | Protecció | Anonimat | De què puc informar? |
Com es fa? | Seguiment | Investigació | Fer alerta |