Audiències públiques

LAudiències Públiquesaudiència pública és un instrument de participació ciutadana, previst als articles 51 i 52 del Reglament de participació ciutadana de l'Ajuntament de Reus, que consisteix en una trobada entre l’Ajuntament i la ciutadana «perquè aquesta pugui rebre informació i presentar i debatre propostes en relació amb una determinada actuació pública, activitat o programa d’actuació municipal».

AUDIÈNCIES PÚBLIQUES (des de l'aprovació del Reglament de Participació Ciutadana vigent)

13.11.2024 a les 18:30h

  • Tema: Pressupost municipal i Ordenances fiscals 2025
  • Lloc: Sala d'actes del Casal de les Dones (A causa de l'alerta meteorològica, la sessió es farà per videoconferència)
  • Uneix-te a la sessió: https://zoom.us/j/91027936175 

19.10.2023 a les 17:00h

18.10.2023 a les 18:00h

29.11.2022 a les 19.00 h.

16.11.2022 a les 18.30 h.

  • Tema:   el Pressupost i Ordenances 2023.
  • Ponents:  Regidora d'Hisenda, Mariluz Cabellero Gabás, i regidora de Participació, Bon Govern i Serveis Generals, Montserrat Flores Juanpere
  • Lloc: Centre Cívic Ponent
  • Índex de la presentació

20.09.2022 a les 17.00 h.

  • Tema: Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS)
  • Ponents:  la regidora d'Urbanisme i Mobilitat, Marina Berasategui i la regidoria de Participació, Bon Govern i Serveis Generals, Montserrat Flores.
  • Lloc: Sala d'actes del Casal de les Dones
  • Índex de la presentació

03.02.2022 a les 19.30h. Sessió en línia.

  • Tema:   el Resultats del procés participatiu del Carrilet.
  • Ponents:  la regidora d'Urbanisme i Mobilitat, Marina Berasategui, que també té atribuïdes les competències de la regidoria de Participació, Bon Govern i Serveis Generals.
  • Lloc: Audiència telemàtica a través del següent enllaç: https://zoom.us/webinar/register/WN_bxAkI_04Rke6R7XSqXKIQw 

20.10.2021 a les 19.00h. Sessió en línia.

8.06.2021 A les 19.00 h Sessió en línia i presencial

  • Tema: Presentació pública del Pla de Família.
  • Audiència En línia i presencial. > Agenda
  • Acta de la sessió (properament)

3.12.2020 A les 19.00h. Sessió en línia

18.11.2020 a les 17.30h. Sessió en línia.

17.12.2019  a les 19:30 h, al Casal de les Dones

4.11.2019

  • Tema:  el Pla d'Acció Municipal 2020-2023
  • Ponents:   Sra. Noemí Llauradó, vicealcaldessa. i Sra. Montserrat Flores, Regidora de Participació, Bon Govern i Serveis Generals
  • Documentació: PAM 2019-2023




D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.