Tràmits i llicències

A través del portal de Tràmits d'aquest web municipal, podeu consultar quins són els tràmits relacionats amb l'urbanisme, l'obtenció de llicències per a la realització d'obres i la sol·licitud de permisos per a l'ocupació de la via pública per a la realització de treballs o per a la instal·lació d'elements, entre d'altres motius.

Clicant sobre cadascun dels tràmits, es pot obtenir la informació necessària per a la seva realització:

  • Com fer el tràmit i quins són els canals per a fer-lo
  • Quin cost té
  • Descarregar els impresos relacionats
  • Consultar quin departament és el responsable
  • Quins tràmits hi estan vinculats

 

Tràmits d'Arquitectura i Urbanisme Tràmits d'ocupacions de la via pública

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.