El tràmit telemàtic, pas a pas
Aquesta és una guia per fer tràmits amb l'Ajuntament de Reus a través d'internet en 10 passos.
1. Entra a seu.reus.cat i fes una cerca al cercador de tràmits introduint les paraules clau.
2. O cerca per ordre alfabètic o per temàtica.
3. Escull el tràmit i comprova que està dins el termini de presentació de sol·licituds.
4. Clica a l’enllaç per accedir a la informació completa del tràmit.
5. En la pestanya ‘Com puc tramitar-ho?’ veuràs els canals que has d’utilitzar per fer la tramitació
Identifica’t
6. Per fer un tràmit telemàtic cal tenir una identitat digital, per identificar-te de manera segura.
Et recomanem l’idCat Mòbil, que és fàcil i ràpid d’aconseguir. Mira aquest tutorial al canal de You Tube de Reus.cat.
7. Si tens la teva identitat digital creada, ja pots fer el tràmit
- Si actues en primera persona, entra com: Actuar com a persona interessada.
- Si actues en nom d’una altra persona, entra com: Actuar com a representant.
És el moment de fer la sol·licitud
8. Emplena la sol·licitud i adjunta els documents que s’indiquen.
9. Finalment, accepta la veracitat de les dades i si tot és correcte, envia-les.
10. I l’últim pas! Tot és correcte? Verifica i marca signar. Si has realitzat el tràmit correctament, obtindràs el comprovant pdf de la tramitació amb el número de registre d’entrada, data i hora de presentació. El tràmit haurà finalitzat correctament.
Tot bé?
Si has tingut algun problema tècnic ens ho pots notificar a través del formulari d'incidències.
Som-hi? Seu.reus.cat i comencem!