Servei d'acompanyament en tràmits telemàtics
Què és?
És un servei personalitzat per fer tràmits, cara a cara, en un horari ampli.
Ens connectem per videoconferència o per telèfon i t'acompanyem. T'expliquem els passos a seguir.
Horari
- De 8 a 20h (millor a partir de les 15h)
Com?
Truca al 977 010 010 i marca l'opció de 'Suport en tràmits telemàtics'
Abans de trucar. Què necessites?
• Ordinador o telèfon
• idDigital. Si no el tens, el fem al moment (amb TSI + DNI + mòbil)
Què pots fer?
• Obtenció de la teva identitat digital (idCAT Mòbil) Per accedir telemàticament de forma segura als serveis municipals d’administració electrònica cal que el tinguis.
• Accés a Carpeta Ciutadana, subvencions, Oficina Virtual de Tràmits i a la Seu Electrònica.
• Accés a una notificació telemàtica.
• Inici d’un tràmit telemàtic.
• Signatura remota d’una sol·licitud que li ha enviat l’Ajuntament.
• Registre apoderaments.