Servei d'acompanyament en tràmits telemàtics

Servei acompanyament tràmits telemàtics

Què és?
És un servei personalitzat per fer tràmits, cara a cara, en un horari ampli.
Ens connectem per videoconferència o per telèfon i t'acompanyem. T'expliquem els passos a seguir.

Horari

  • De 8 a 20h (millor a partir de les 15h)

Com?
Truca al 977 010 010 i marca l'opció de 'Suport en tràmits telemàtics'

Abans de trucar. Què necessites?
• Ordinador o telèfon
• idDigital. Si no el tens, el fem al moment (amb TSI + DNI + mòbil)

Què pots fer?
• Obtenció de la teva identitat digital (idCAT Mòbil) Per accedir telemàticament de forma segura als serveis municipals d’administració electrònica cal que el tinguis.
• Accés a Carpeta Ciutadana, subvencions, Oficina Virtual de Tràmits i a la Seu Electrònica.
• Accés a una notificació telemàtica.
• Inici d’un tràmit telemàtic.
• Signatura remota d’una sol·licitud que li ha enviat l’Ajuntament.
• Registre apoderaments.

 
 

Autonomia Digital Ciutadana

Vídeos Relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.