La signatura remota

Per renovar una subvenció, per recollir el consentiment, per validar determinats documents... pots fer servir la signatura remota.

Què necessito?

Un telèfon mòbil i un correu electrònic

Comencem?

  • L'Ajuntament de Reus t'enviarà per correu electrònic un enllaç al document a signar
  • I per SMS rebràs al mòbil una clau d'un sol ús
  • Introdueix aquesta clau i el document quedarà signat

Perquè serveix la signatura remota

  • Per fer tràmits o renovar moltes sol·licituds que es fan periòdicament com poden ser les subvencions.
  • Per recollir el teu consentiment
  • Per validar documents que requereixen la teva signatura.
Vídeos Relacionats:
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.